Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mun pitäis tehdä kun tuttu kirjoittelee itsetuhoisista aikeista ja siitä ettei jaksa

Vierailija
30.05.2007 |

yritin sanoa että kyllä kaikki järjestyy mutta sanoi vain ettei jaksa, voinko tehdä yhtään mitään? On erittäin masentunut ja voi jopa tehdä itselleen jotain



En tunne kovin hyvin mutta en haluaisi sitä harteilleni etten ole yrittänyt mitään tehdä jos jotain itselleen tekee

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole perheellinen. En tiedä mitä sille kirjoittaisin oikein

Vierailija
2/9 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa olisi hyvä saada, edes puhelimen ääreen. Hänellehän voi myös soittaa ambulanssin tai viedä hänet psykiatrian päivystykseen.



Nyt ei merkkaa se, miten hyvin hänet tunnet. Sinulla on velvollisuus auttaa häntä. Sinulla on siihen myös mahdollisuus, koska tiedät akuutin tilanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä suostu mennä nukkumaankaan, sitäkin ehdotin. Millä nimellä voisin hakea googlesta jonkun numeron mihin voisi soittaa? Joku psykiatrinen päivystys tms??

Vierailija
4/9 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hänelle välillä. Yritä jutella. Yritä saada lupaamaan, ettei vahingoita itseään tänään. Laula vaikka puhelimessa tai mitä vain, mikä rauhoittaisi. Kehota leipomaan kääretorttua tai pannukakkua. Kehota katsomaan elokuvaa tai lukemaan jotain kirjaa, vaikka runoja.

Vierailija
5/9 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsenikin olisi pitänyt olla nukkumassa jo aikaa sitten kun aikainen herätys huomenna, olen nyt valvonut ja kirjoitellut hänelle mukavia, mutten koko yötä pysty siihen. Niin ja hän on mies (kaveri sellainen)

Vierailija
6/9 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama varmaan minkä kaupungin numero, ohjaavat sieltä sitten eteenpäin



voisko soittaa 10023?? tarviiko suuntanro eteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


itsenikin olisi pitänyt olla nukkumassa jo aikaa sitten kun aikainen herätys huomenna, olen nyt valvonut ja kirjoitellut hänelle mukavia, mutten koko yötä pysty siihen. Niin ja hän on mies (kaveri sellainen)

Vierailija
8/9 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta jos en voinut auttaa, toivottavasti en saa harteilleni sitä etten voinut tehdä mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä tunne huonoa omaatuntoa, sinä et ole vastuussa toisen elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän