Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko lopettaa tupakoinnin parvekkeella/pihalla

Vierailija
25.09.2026 |

Uuden 1.10.2026 voimaantulevan lain perusteella vuokralaisen tupakointi kielletään parvekkeella sekä asunnon/taloyhtiön piha-alueella. 

Aiotko lopettaa tupakoinnin parvekkeella/pihalla?

Vaihtoehdot

Kommentit (373)

Vierailija
281/373 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä . Siirryn parvekkeelta sisälle polttamaan . 

Vierailija
282/373 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuh nuuh! Kauhea savun haju tulee juuri nyt sisälle....siis nuo omakotitalot lämmittää torppaansa. Kenelle minä voin valittaa? Ikkunat on kiinni ja silti savun haju valtaa asuntoni. Ja juu en aio lopettaa tupakointia, poltan terassilla ja jos joku valittaa poltan ikkunasta ulos tai terassin ovelta. Ja juu tupakkapaikalle en voi mennä fyysisen sairauden vuoksi. Ja juu ei ole voimavaroja eikä motiivia lopettaa tupakointia enkä voi käyttää nikotiinin vieroitusvalmisteita enkä lääkkeitä muun sairauden vuoksi. Olen polttanut liki 40 vuotta. Lisäksi motivaatiota heikentää tämmöinen "pakote" touhu. Ja voin kertoa senkin että aivan sama jos asunto kärsii savusta ja tulee remonttikuluja pois muuttaessa. Olen niin köyhä että kaikki menee kuitenkin ulosottoon jota en ikinä pysty maksamaan eikä voida periä kun tulot niin pienet. Lähdenkin tästä savuille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/373 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan polttanut, pitäisikö nyt 52 - vuotiaana opetella polttamaan ja tuhoamaan tietoisesti keuhkojani ja altistamaan  itseni syövälle!?? 

KÖH , KöH🤗😁🤢🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬

Vierailija
284/373 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta, enkä aio puuttua toisten tupakointiin. Mieluummin parvekkeella kuin sisällä. Ja olen siitä kummallinen, että minusta tupakka haisee hyvälle. 

Vierailija
285/373 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan polttanut, pitäisikö nyt 52 - vuotiaana opetella polttamaan ja tuhoamaan tietoisesti keuhkojani ja altistamaan  itseni syövälle!?? 

KÖH , KöH🤗😁🤢🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬

Kyllä usein roskaväeksi synnytään, ei muututa yllättäen elämän aikana. Älä siis huoli, olet turvassa!

Jotenkin ei yllätä, että googlatessa Aihe vapaan tupakkakeskustelut löytyy tällainen mielensäpahoittajajoukko syöpäkääryle-narkkeja.

Vierailija
286/373 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivat vähän miettineet wanhoja tupakoijia!!

Ikärajan olisi voinut laittaa vaikka 60 tai 70, me kuollaan kohta kuitenkin.

Tyypillistä eläkeläisasennetta. Kuollaan kuitenkin pian, niin pilataan sitten häpeilemättä nuorempienkin elämä ja terveys. 

Nuorempien verorahoilla maksettu oma eläke kuitenkin kelpaa.

Vierailija
287/373 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurinmummo ja -pappa kulkevat reippaasti ja ongelmitta tupakkapaikalle tupakoinaan. Toisella on rollaattori tukena.

Kun pysyy liikkeessä, niin pystyy liikkumaan jatkossakin.

Lähinnä siellä sisällä ja parvekkeella röökaavat nuoret ja keski-ikäiset laiskimukset.

Vierailija
288/373 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan polttanut, joten en aio lopettaa tupakointia.

Suhakza

Vierailija
289/373 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan polttanut, joten en aio lopettaa tupakointia.

Suhakza

Haluutko papukaijamerkin

Vierailija
290/373 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion aloittaa tupakoinnin torstaina.

Vierailija
291/373 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion aloittaa tupakoinnin torstaina.

Samoin 👍🏻

Vierailija
292/373 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nuoresta iästä (44) huolimatta ns minirolla  elikä kävelytuki,voinhan minä pihalle lähteä polttamaan mutta en juurikaan saa unta ja öisin poltan eniten joten turha sitten ruikuttaa kun kolistelen rollan kanssa hissiin kuudetta kertaa yössä. Kyllä mä mielummin olisin omalla parvekkeella.

Vierailija
293/373 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nuoresta iästä (44) huolimatta ns minirolla  elikä kävelytuki,voinhan minä pihalle lähteä polttamaan mutta en juurikaan saa unta ja öisin poltan eniten joten turha sitten ruikuttaa kun kolistelen rollan kanssa hissiin kuudetta kertaa yössä. Kyllä mä mielummin olisin omalla parvekkeella.

Häätö hankitaan kyllä kaikille yöllisille kolistelijoille.

Vierailija
294/373 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olutta saa vielä juoda parvekkeella ja piereskellä 

Vierailija
295/373 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olutta saa vielä juoda parvekkeella ja piereskellä 

Piereskely on ehdottomasti kiellettävä uudella lakiesityksellä, aiheuttaa vaikeaa haju- ja äänihaittaa.

Vierailija
296/373 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä laista tarvitse välittää, koska sitä ei edes voi valvoa mitenkään. Sillä lailla vain testataan miten alistuva kansa tämä on.

Vierailija
297/373 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli eka savuton päivä. Nikotiinitabletit nyt apuna. Eipä niitäkään paljoa tarvitse. 

Vierailija
298/373 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että ihmisen pitää vetää savua keuhkoihin ja vielä maksaa siitä ?

Vierailija
299/373 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuolkaa myös, äitini on ollut yli 20 vuotta ihan just kohta kuolemassa, on 86 vuotias. Suvussa suurin osa on elänyt lähemmäs 100 vuotiaiksi. Eli 60 vuotiaalla on noin 40 vuotta elinaikaa, siinä ehtisi 40 vuotta vetää norttia parvekkeella 

Vierailija
300/373 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa ihmiset saa keuhkojensa savustamiseta?

No ei varmaan mitään,se on riippuvuus. Siksi kysynkin vinkkejä lopettamiseen, esim. nicorette suu sumute toimiiko?

Ei toiminut, teho kesti pari minuuttia 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi