Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dinderisti esitellen

Vierailija
25.09.2026 |

Laaditaanpas napakka esittely itsestä ilmi, tarkoituksena herättää mielenkiintoa siellä mihin tähtäät. Liioittelu sallittu, leikkimielin parasta itsestä tarjoten. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Mulla on kumppani. Hankin sen baarista ihan perinteisesti. Sanoin, että nyt muuten mies lähdet mun mukaan ja otat ton fillarisi myös. Raahattiin fillari hissillä ylös aamukolmelta. Olin aivan varma, että muuten se pöllitään. Ehkä hiukan olin yliherkkä, mutta eipä pöllitty. Nyt on tapailtu 2 kk. Tyyppi on ihana: viherasemmistolainen vegaani, jolla on oma bändi ja omakotitalo tuossa lähellä. Me ollaan sangen tasa-arvoiset kun kummallakin on velaton omistusasunto ja aikuiset lapset.

Vierailija
2/3 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttis vissiin naista. Seuraksi kalaverkoille ja pihatöihin. Pitää olla tomera vaan ei komentava. Hakijana naiselle mieshenkilö. Pitkä, vatsakas, kiva kokotukka ja siisti parta. Rikosrekisteri ja luottotiedot löytyy. Autokin olis käytössä tiistai-iltaisin. Otapa yhteyttä. Herätetään Amor tositoimiin. Seksitautiset ja onnenonkijat ei kiitos. Kaikki huomioidaan. Terveisin sinun Jormasi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Mulla on kumppani. Hankin sen baarista ihan perinteisesti. Sanoin, että nyt muuten mies lähdet mun mukaan ja otat ton fillarisi myös. Raahattiin fillari hissillä ylös aamukolmelta. Olin aivan varma, että muuten se pöllitään. Ehkä hiukan olin yliherkkä, mutta eipä pöllitty. Nyt on tapailtu 2 kk. Tyyppi on ihana: viherasemmistolainen vegaani, jolla on oma bändi ja omakotitalo tuossa lähellä. Me ollaan sangen tasa-arvoiset kun kummallakin on velaton omistusasunto ja aikuiset lapset.

Helppo olla romantikko kun on bändi tuossa ihan lähellä. No, artistit tienaa ja osaa. Itsekin vähän nappailut takahuoneen tarjoomuksia ja akustisen kitaran kaulaa. Anteeksi, tää ei ole se tinderisti esitellen. Sä olit yksi osuma mun tietokoneella, oli treffisivut juuri aueneet... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme