Mikä ihme ihmisiä vaivaa...
kun näkevät vaunuja työntelevän äidin niin aina pitää alkaa juttelee!!!??? Mä haluaisin työnnellä vaunuja rauhassa ja toivoisin että lapsi saisi nukkua EDES vaunuissa kun kotona ei onnistu möykkäävien naapurien takia. Ja partsille ei voi laittaa kun naapurit tulee kiusaa tehdäkseen kiljumaan ja karjumaan kakaroilleen omalle parvekkeelleen. Niin ei pihvi kun ollaan vaunuilla matkassa, joita työntelen 2-4 tuntia että lapsi nukkuisi niin sitten työnääntyy joku mamma höpisee ja kyselee ja pahimmassa tapauksessa alkaa tyrkyttää jotain halvatun herätkää ja vartiotorni lehtiä... ARGH!!!!!! Kyllä ottaa hatun alle ja rankasti!!
Kommentit (10)
Olen taas usein harmitellut, ettei suomessa kukaan tule juttelemaan, koska en kestä yksinäisiä päivä vauvan kanssa.
ja oikein huonona päivänä jopa viisi ihmistä pysäyttänyt kun puheripuli on iskeny. -ap-
Vai onko kyse siitä, että vaunut pysähtyvät ja lapsi herää? Opeta nyt ihan oman jaksamisesi takia vauvasi nukkumaan paikallaan olevissakin vaunuissa ja vaikka ympärillä olisi ääntäkin.
Olisit tyytyväinen että mummelit tulee juttelemaan eikä nuorisojoukko vetämään turpaan :/
Mun vauva oli 1 kk, olimme juuri muuttaneet ja 2 m päässä vauvasta porattiin seinää, vauva sen kuin nukkui.
meteliin tottunut ja osaa nukkua myös paikallaan olevissa vaunuissa mutta en siis edelleenkään käsitä miksi tuppaudutaan juttusille. Miksei ihmiset saa kävellä ihan omissa oloissaan ilman että tarvii toisten " kuulumisia" kuunnella kun ei oo kerran niitä kysynytkään. -ap-
että korpeen muutankin mutta nyt ei ollutkaan ihmetys siitä syystä vaan ihmettelen miksi juuri vaunuja työntelevät herättää niin suurta mielenkiintoa. Jos olen yksin liikkeellä niin ei kukaan tule juttelemaan.. Sitä mä vaan