Olen ollut hyvin tyytyväinen tähän hallitukseen
Maailmalla on ennennäkemätöntä turbulenssia, jotka vaikuttavat myös täällä meidän periferiassamme, mutta tämän hallituksen toimet ovat olleet oikeita. Ehkä kovempiakin olisivat saaneet olla. Esimerkiksi koulujen kännykkäkielto tuli todellakin tarpeeseen. Vasemmisto ei siihenkään kyennyt. Toinen ilonaihe on ollut näiden järjestöjen perkaaminen. Ilmeisesti siellä demareiden pullasorsille on maksettu kyselemättä ihan kaikki mitä ovat kehdanneet pyytää jo vuosikymmeniä, nyt se sitten muuttuu ja hyvä niin. Työn verotusta on saatu alas ja työttömyys on alkanut laskea ja talous nousta kahdenkymmenen vuoden suosta. Ennenkaikkea ehkä suurin vaikutus on ollut mielipideilmastoon. Vasemmiston kulttuurihegemoniaa on lupa kyseenalaistaa. Toivon oikeistohallituksen jatkavan ensi vaalikaudella.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap vastailee täällä taas itselleen. Persuilla vaalityö täydessä vauhdissa.
Höpö höpö. Moni on tyytyväinen nykyiseen hallitukseen, vaikka se ei sinun maailmankuvaan kuuluisikaan. Kokoomus saa minun ääneni myös seuraavissa vaaleissa.
Sama. Ihmetyttää miten peittelemätöntä vihaa vasemmalla tunnetaan oikeistolaista maailmankuvaa kohtaan. Sitä kannattaa kuitenkin yli puolet kansasta. Suhtaudutaan ihan kuin rikollisuuteen.
Kukaan muun kuin täysin politiikasta pihalla oleva voi väittää nykyhallitusta oikeistohallitukseksi
t yhteiskuntaoppi 10
Olen verrattain tyytyväinen. Säästöjä olisi pitänyt toki tehdä tehokkaammin. Isoja parannuksia ovat realismin ja arkijärjen lisääntyminen, mätään järjestörälssiin puuttuminen, woke-sadismista paraneminen sekä poliittisten lakkojen (ei todellakaan kuulu toimivaan demokratiaan) torppaaminen.
Tulevaisuuteen katsoessa pelottaa Kokoomuksen autoritäärinen DDR-siipi . Lisäksi vasemmiston/Vihreiden totaalinen kyvyttömyys tuottaa rakentavia vaihtoehtoja politiikatoimiksi: puheenjohtajat kilpailevat ainoastaan tunnepurkauksilla ja haluamisilla esittämättä mitään järjellisiä vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen verrattain tyytyväinen. Säästöjä olisi pitänyt toki tehdä tehokkaammin. Isoja parannuksia ovat realismin ja arkijärjen lisääntyminen, mätään järjestörälssiin puuttuminen, woke-sadismista paraneminen sekä poliittisten lakkojen (ei todellakaan kuulu toimivaan demokratiaan) torppaaminen.
Tulevaisuuteen katsoessa pelottaa Kokoomuksen autoritäärinen DDR-siipi . Lisäksi vasemmiston/Vihreiden totaalinen kyvyttömyys tuottaa rakentavia vaihtoehtoja politiikatoimiksi: puheenjohtajat kilpailevat ainoastaan tunnepurkauksilla ja haluamisilla esittämättä mitään järjellisiä vaihtoehtoja.
Tämä on totta. Etenkin Vihreiden puolelta on tullut häkellyttäviä puhtaita tunteenpurkauksia. Huudetaan, raivotaan, itketään. Ja puolueen pitäisi edustaa koulutettua väestöä.
Minua on esim. tuossa järjestökentän leikkauksissa ilahduttanut se, että kerrankin tarkastellaan todellakin mihin se raha menee ja onko se vaikuttavaa. Veronmaksajien rahaa pitäisi kunnioittaa. Vasemmalla on aina se ajatus, että verot ylös ja rahaa suolletaan ajattelematta ympäriinsä. Ei yhtään katsota onko se oikeasti vaikuttavaa tai edes reilua veroeurojen käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap vastailee täällä taas itselleen. Persuilla vaalityö täydessä vauhdissa.
Höpö höpö. Moni on tyytyväinen nykyiseen hallitukseen, vaikka se ei sinun maailmankuvaan kuuluisikaan. Kokoomus saa minun ääneni myös seuraavissa vaaleissa.
Sama. Ihmetyttää miten peittelemätöntä vihaa vasemmalla tunnetaan oikeistolaista maailmankuvaa kohtaan. Sitä kannattaa kuitenkin yli puolet kansasta. Suhtaudutaan ihan kuin rikollisuuteen.
En voi käsittää miten vasemmistosta ja sen kannattajista on tullut tuollaisia että kaikkia niitä vihataan jotka eivät ole heidän kanssa samaa mieltä. Kumma ajatus että olet asiasta joko heidän kanssa samaa mieltä tai olet automaattisesti vastaan. Ihan kun he eivät enää ymmärtäisi että ihmiset voivat olla mielipiteiltään myös neutraaleja tai siitä välistä. Yleensä on vielä niin että mitä fiksumpi ja kokeneempi ihminen on sitä enemmän hän pystyy ymmärtämään ja analysoimaan asian kaikkia puolia mikä taas vähentää äärimielipiteitä asiassa kuin asiassa.