Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on "tavallinen" väsymys töistä tultua?

Vierailija
22.09.2026 |

Lomilla tai pitkillä vapailla oikein haluaakin nähdä ystäviä/perhettä ja oikein ikävöi heitä. Jaksaa iltaisin katsella leffojakin ja oikein odottaa, että mitähän elokuvaa katsoisi tai aloittaisiko jonkin sarjan katselun? Liikuntaa harrastaa mielellään vapaapäivinä, kuntosaleilua tai lenkkeilyä. Tai jaksaa soittaa jotain instrumenttiä ja perehtyy nuotteihin. Luovuuden kukka laulaa ihan eri tavalla, ja pihatyöt maistuu. 

Mutta työpäivien jälkeen..

Ei oikein huvita edes vastailla viesteihin, eikä yhtään ikävä iske perheen/ystävien pariin. Ei jaksa elokuvaa katsella tai jos katsoo, huomaa elokuvaa katsoessa tunnin päästä, että en oo muuten katsonut yhtään vaan ollut ihan omissa ajatuksissa. Eikä mitään sarjaakaan jaksa. Liikuntaa joutuu pakottamaan ja yleensä se ei piristä, vaan vie liikaakin jo voimia, kun on saanut liikutuksi. 

Onko teillä yhtä iso kontrasti töiden ja vapaapäivien kohdalla? Oletteko keksineet siihen mitään toimivaa temppua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo päässyt siihen pisteeseen, että olen yhtä uupunut myös vapaapäivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo päässyt siihen pisteeseen, että olen yhtä uupunut myös vapaapäivinä.

Oivoi! No se ei tietenkään oo hyvä. Ei pitäisi mennä ihan selviytymiseen kaikki päivät. Tsemppiä 

Vierailija
4/5 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosuvastatin -lääkitys aiheuttaa valtavan väsymyksen ja kovat lihaskivut.

Vierailija
5/5 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein huvita edes vastailla viesteihin, eikä yhtään ikävä iske perheen/ystävien pariin. Ei jaksa elokuvaa katsella... Eikä mitään sarjaakaan jaksa. Liikuntaa joutuu pakottamaan..

Sano nyt yksikin syy, miksi näitä pitäisi jaksaa työpäivän jälkeen. Varsinkaan samalla tavalla kuin vapaapäivinä. Kuka velvoittaa esim. jotain sarjoja ja elokuvia katsomaan minään viikonpäivänä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi