Saako sossusta avustusta mönkijöiden ostoon?
Vaaleansininen ja vaaleanpunainen. Pitää olla, kun muillakin.
Kommentit (18)
Omakotitalosta on vielä koko 600 000 euron velka maksamatta, lisäksi hommattiin vasta pihalle uudet Alfat, joista pitäisi myös alkaa kohtapuoliin maksamaan.
eikä sen pitäisi vaikuttaa elämään että on sossun asiakas.
Nyt saatin kans laajakuvatelksu ja dikiboksi että ei syrjäydytä yhteiskunnasta!
Hesari tulee kans ja tietty sen maksavat.
Miehelle uusi BMW ja minulle Lexus. Mentiin sossuun ja itkettiin molemmat onnetonta rahatilannetta hetken. Sossuntäti sanoi, että " tottakai teille annetaan rahaa autoihin ja vielä maksetaan vakuutukset ja bensat kahdelta vuodelta"
Ollaan kaikki työttömiä ja haluttaisiin laittaa nuo jostain putkahtaneet kakar... siis rakkaat lapsemme hoitoon päiväksi - pariksi kerrallaan. Miten muuten ehditään käymään ulkona syömässä, harrastamassa, bilettämässä ja ennen kaikkea shoppailemassa? On harkittu maasturin ostamista Alfojen rinnalle, jotta päästään golfaamaan tuttavaperheiden kanssa.
joo ja maksaa myös päivähoitomaksut,vaikka vanhemmat olisikin kotona...
on tulojen puolesta oikeutettu toimeentulotukeen...
Mutta siis aiheeseen juu kyllä maksaa mönkijät, mutta vain keltaisia ja vihreitä mönkijöitä. Jos haluaa muita värejä pitää tehdä kunnon perustelut sosiaalilautakunnalle.
Eikö nekin rahat kannattaisi käyttää mieluummin siihen ruokaan jos ei rahaa kerran ole ja joutuu sossussa käymään? huoh, ei voi ymmärtää
Vierailija:
Eikö nekin rahat kannattaisi käyttää mieluummin siihen ruokaan jos ei rahaa kerran ole ja joutuu sossussa käymään? huoh, ei voi ymmärtää
isukille moottoripyörä. Kyllä hyvinvointivaltiossa tollaset ihmisen perustarpeet tulee ehdottomasti turvata kaikille. Hakemukset menemään ja valitusta korkeimpaan oikeuteen, jos maksuosoitusta kunnon peleille ja vehkeille tule.
Yhteiskunta saa maksaa! Sitä varten se on!
Naapurin pröystäilijät olivat jonkun mökin ostaneet. Pitää saada isompi ja parempi! Jonkun muun pitäisi maksaa...
Voiko pelkän makaronin syöminen aiheuttaa aliravitsemusta?
Ollaan joka vuosi päästy sossun sponssaamalle Brasilian-matkalle, mutta en ikinä ole tajunnut, että voisin saada sieltä autonkin! Miehen mielestä mulle ei voida ostaa omaa autoa, mutta pitäishän mulla shoppailureissuja varten olla. Ja ajokortinkin sossu varmaan maksais, sehän on koulutusta, ja valtiohan kouluttaa???
Kyllä nyt yhdet mönkijät pitää saada.
Siellä on sossulla varaa maksella asiakkailleen merenrantavilloja. Vähäx oon kade, taidan muuttaa pohjanmaalle heti!
Mökille pitäisi saada vene tai kaksi, lisäksi isompi mönkijä sinnekin.
Nää sossuedut on vähän kuin Kokoomuksen jäsenetu. Liity kuule Kokoomuksen jäseneksi. Jäsenkirjaa kun sossussa vilautat niin johan rupee kesämökkiä ja mönkijää puskemaan. Ei näitä etuja demareille ja duunareille ja työttömille koskan olekaan tarkoitettu. Mutta ethän hiisku asiasta!
ja sossu maksaa..., on itelle nyt vähän tässä kiirusta kun pitää pakata matkatavaroita kun olen lähdössä 2 vko kylpylälomalle täyshoidolla sossun piikkiin, kun on niin rasittavaa tuo kodinhoito vaikka meillä kyllä tulee ateriapalvelusta ruoat ja kodinhoitaja käy siivoamassa. Muksut ja ukko tulee perästä kunhan ovat sossun kustantamille remonttiäijille neuvoneet mihin asennetaan pihan uima-allas ja kylppärin poreamme. Ai niin ja kannettavan tietsarin lupasivat myös kustantaa että pystyy chattailemaan myös tuon loman aikana.
Teille vanhemmille en tiedä saako mutta lapsille nyt ainakin!