Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkahan monta vrk pitaa olla sairaalassa, kun 3. suunniteltu sektio tulossa? Ekan aikana olin 5 yota ja tokan aikana 4 yota, vaikka toivuin sektioista tosi nopeasti! Kokemuksia?

Vierailija
30.05.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole mikään sektion vastustaja, mutta se on silti aina leikkaus.

Vierailija
2/6 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tehtiin kolmas sektio torstaina ja pääsin maanantaina kotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella kerralla kolme yötä. Sairaala myös TAYS. Kolme yötä oli ihan sopiva määrä, mutta en tiedä miksei kaksikin yötä olisi sillä kertaa riittänyt.

Kolmen yön jälkeen lähtiessäni pääsin johonkin lyhytjälkihoitojuttuun (en muista virallista nimeä), jolloin TAYSista olisi tullut hoitaja kotiin poistamaan tikit. Kävin kuitenkin omassa neuvolassani ne poistattamassa ja samalla punnitsemassa vauvan. Olin myös viiteen vuorokauteen asti sairaalan kirjoilla (vaikken maksanut kuin kolmesta vuorokaudesta), että olisin voinut palata helposti sairaalaan jos jotain olisi tullut.

Vierailija
4/6 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi että pitäisi tulla 3vrk täyteen että pääsee kotiin. Tämä siis syyskuussa 2006

Vierailija
5/6 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolmen yön jälkeen pääsin pois. Toivuin ihan hyvin, tosin ´haava oli todella kipeä vielä monta päivää kotona ollessakin, mutta onneksi mies oli auttamassa. Kipu hellitti kyllä kun tikit otettiin pois (viilto pystyyn).

Vierailija
6/6 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen jälkeen sairalassa oltiin viikko, mutta se johtui siitä että vauva ei päässyt aikaisemmin pois.

t.9