Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset välit sinulla on sisaruksiisi?

Vierailija
21.09.2026 |

Kuinka paljon olette tekemisissä?

Oletteko toisillenne tärkeitä ihmisiä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittomia kysymyksiä ja vastauksia ja käyttäjien profilointia...

Verkkoseurannassa olevan kohdehenkilön tunnistamisyritys avoimella anonyymillä keskustelupalstalla voi perustua keskusteluissa kerättyjen tietojen, käyttäjän antamien vastausten ja muualta saatavilla olevan tiedon yhdistämiseen.

Yksi mahdollinen toimintatapa olisi sosiaalinen houkuttelu. Keskusteluun osallistuva tiedustelija pyrkisi saamaan kohdehenkilön vastaamaan erilaisiin kysymyksiin ja kertomaan itsestään näennäisesti tavanomaisen keskustelun yhteydessä.

Harmittomilta vaikuttavat kysymykset voisivat koskea esimerkiksi kokemuksia, kiinnostuksenkohteita, elämäntilannetta, tapahtumia, asuinympäristöä, tuntomerkkejä tai muita taustatekijöitä. Yksittäinen kysymys ja vastaus voisi vaikuttaa merkityksettömältä, mutta useiden vastausten yhdistelmä voisi muodostaa henkilölle ominaisen tietoprofiilin.

Kerättyjä vastauksia voitaisiin tämän jälkeen yhdistellä keskenään ja verrata muualta saatuihin tietoihin. Vertailua voitaisiin tehdä esimerkiksi julkisten lähteiden, aiempien verkkosisältöjen tai muiden käytettävissä olevien aineistojen kanssa.

Jos tunnistamisyrityksessä käytettäisiin myös rekisteri- tai yksityistietoja, niiden yhdistäminen keskustelusta saatuihin tietoihin voisi muodostaa huomattavasti yksityiskohtaisemman profiilin kohdehenkilöstä.

Kokonaisuutena tunnistamisyritys voisi siten muodostua tiedon keräämisestä keskustelun avulla, vastausten yhdistämisestä, havaittujen piirteiden vertaamisesta muualla saatavilla olevaan aineistoon sekä mahdollisten yhtäläisyyksien arvioimisesta.

Vierailija
22/38 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisistä vastauksista muistaa taas, että ai niin. 

Kyllä vaan, Suomessa olemme.

Jep. Tässä maassa ei teeskennellä että on pakko olla tekemisissä vaan siksi että samat vanhemmat. Mulukut on mulukkuja siitä huolimatta 

Ei kaikilla nyt voi olla mulkut sisarukset.

Vai ovatko suomalaiset poikkeuksellisen mulkkua kansaa?

No, omat sisarukset eivät ole mitenkään mulkkuja mutta ei meillä mitään muuta yhteistäkään ole kuin dna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan muutaman kuukauden välein, kerran vuodessa nähdään. Ihan neutraalit välit.

Vierailija
24/38 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisissa avauksessa aloittaja itse voisi heti avauksessa kertoa, että minkälaiset välit hänellä itsellään on on omiin sisaruuksinsa. Tai siihen mitä milloinkin kysyy.

Vierailija
25/38 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on paras ystäväni.

Vierailija
26/38 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta kertoa mitään aloittajalle. Et ole ansainnut vastauksia. Yrität vaan tiedustella ja löytää uutta juoruttavaa, kun omat keskustelutaitosi ovat niin surkeat.

Kommenttiin nro 24 tekee mieli sanoa, että tällä hetkellä virustorjuntaohjelma näyttää, että se torjuu 17 seurainta tällä sivustolla. Tätä todellakin yritetään vakoilla.

Vierailija
27/38 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tässä maassa ei teeskennellä että on pakko olla tekemisissä vaan siksi että samat vanhemmat. Mulukut on mulukkuja siitä huolimatta 

Ei kaikilla nyt voi olla mulkut sisarukset.

Vai ovatko suomalaiset poikkeuksellisen mulkkua kansaa?

No, omat sisarukset eivät ole mitenkään mulkkuja mutta ei meillä mitään muuta yhteistäkään ole kuin dna. 

Mun vanhemmat laittoi mun siskon laitokseen kun se oli 15, kun ne eivät uskaltaneet jättää meitä kahdestaan kotiin. Olin tuolloin 9v. Hänellä on useita päällekkäisiä häiriöitä, eikä me olla muuten missään tekemissä kuin jouluisin jolloin hän käy isäni vanhemmilla. 

Vierailija
28/38 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kiinnosta kertoa mitään aloittajalle. Et ole ansainnut vastauksia. Yrität vaan tiedustella ja löytää uutta juoruttavaa, kun omat keskustelutaitosi ovat niin surkeat.

Kommenttiin nro 24 tekee mieli sanoa, että tällä hetkellä virustorjuntaohjelma näyttää, että se torjuu 17 seurainta tällä sivustolla. Tätä todellakin yritetään vakoilla.

Really?! 

Vierailija
29/38 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Really?! 

Todellakin 17 seurainta on nyt torjunnassa. Osoitteet aivan kummallisia. Lienevätkö venäläiset asialla? Saa olla oikeasti varovainen, että mitä tänne kirjoittelee.

Vierailija
30/38 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi sisko ja hän on paras ystäväni ja elämäni tärkein ihminen. Olemme lähes päivittäin yhteydessä.

Vierailija
31/38 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi veli ja ei olla missään tekemisissä,  johtuen hänen erittäin huonosta käytöksestä.

Vierailija
32/38 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihanaa, jos olisi läheiset välit. Olen kateellinen niille, joille sisarus on samalla paras ystävä. 

Sisarukseni ovat kyllä keskenään kuin paita ja peppu, mutta minä en siihen kuulu. Olen paljon nuorempi, eikä meillä koskaan ole ollut mitään yhteistä. Ollaan tekemisissä muutaman kerran vuodessa, pakon edessä.

Vierailija
33/38 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systeri on mun luottoihminen ja kyl me ollaan viikoittain tekemisis. Kakarana aina rissasin sitä ja välillä tapeltiin mut aikuisina meistä on tullut läheisii.

M35 

Vierailija
34/38 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään yritin auttaa ja ymmärtää siskoani, mutta alkoholistia ei voi kukaan muu auttaa kuin hän itse. Toivottavasti joskus saa käännettyä elämänsä suunnan. 

Samoin minä siskoani, ei auttanut, hän kuoli viiskymppisenä :(

Vierailija
35/38 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerropa itse myös.

Vierailija
36/38 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu MISSÄÄN MUUALLA ei ole näin, ei.

Vierailija
37/38 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin etäiset. Max 1-2 kertaa vuodessa jotain yhteistä.

Vierailija
38/38 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Really?! 

Todellakin 17 seurainta on nyt torjunnassa. Osoitteet aivan kummallisia. Lienevätkö venäläiset asialla? Saa olla oikeasti varovainen, että mitä tänne kirjoittelee.

Really?! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme