Oletko boikotoinut Scandic-hotelleja sen jälkeen kun aamiainen ei ole enää sisältynyt hintaan?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
En ole. Heidän kanta-asiakasohjelma on sen verran kiva ettei muualla tule enää yövyttyä. Joka kerta saa sen 10-15e Voucherin yötä kohti plus pisteet.
Ne pisteet vanhenee turhan nopeaan. En yleensä ehdi käyttää.
Kokkarityönantaja kiimaisena kun ei tarvitse enää maksaa työntekijän aamiaisia. Ja taas ihmetellään kun ei niitä työntekijöitä ole.
Lopetin Scandicin käytön kun olin kahdesti palellut niin että jouduin nukkumaan toppatakki lisäpeittona.
En ole. Samalla kaavalla mennään, eli melkein joka vuosi käyn jossain hotellissa ja halvin valitaan. Aamiaisesta jyvitetään 15 e vertailussa.
Kaikissa Scandiceissa ei ole edes kynnyksiä käytävän ovissa. Kaikki kuuluu läpi. Hinta on kuitenkin sama kuin oikeassa hotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kävin lukemassa asiakaspalautetta vanhasta ja legendaarisesta Hamburger Börsistä, silmäni aukesivat: hotelli kertoo olevansa ekohotelli ja säästää luontoa ja ympäristöä vähentämällä pesuainekuormaa.
Totuus: kerrossiivoojia ei enää ole koko talossa. Huonesiivoojat on ulkoistettu ja joltain vuokrafirmalta halvimman tarjouksen tehneen kanssa soppari tehty. Minimillä mennään kaikessa. Huoneita ei siivota joka päivä. Jos asiakas on ns jäävä, käydään tyhjäämässä roskis. Se on siinä. Vuoteita ei tietenkään siistitä, eikä edes pyyhkeitä nosteta kuivumaan. Nada.
Siinä suuressa remontissa samalla pienennettiin huoneita.
Tämähän tuli Koronan aikaan, että huoneita ei siivota joka päivä vaan ainoastaan pyynnöstä. Jotkut hotellit jopa sanovat, että vähäisempi siivous olisi asiakkaiden pyyntö ja toive, että saavat olla rauhassa. Kaiken takana on se, että ei tarvitse maksaa siivouksesta., mutta tottahan toki ”saamamme palautteen myötä…”
Niin, miksi sitten ei voi pyytää jos sen siivouksen haluaa? Itse en ymmärrä miten sotkuisesti siellä huoneessa oikein asutaan jos joka päivä tarvitsee siivota.
Scandiceissa hyvä SENIORI (PEN) alennus. Aamiainen sisältyy ja ilmainen peruutus. Aamiaisella ihanaa steelcut-kaurapuuroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kävin lukemassa asiakaspalautetta vanhasta ja legendaarisesta Hamburger Börsistä, silmäni aukesivat: hotelli kertoo olevansa ekohotelli ja säästää luontoa ja ympäristöä vähentämällä pesuainekuormaa.
Totuus: kerrossiivoojia ei enää ole koko talossa. Huonesiivoojat on ulkoistettu ja joltain vuokrafirmalta halvimman tarjouksen tehneen kanssa soppari tehty. Minimillä mennään kaikessa. Huoneita ei siivota joka päivä. Jos asiakas on ns jäävä, käydään tyhjäämässä roskis. Se on siinä. Vuoteita ei tietenkään siistitä, eikä edes pyyhkeitä nosteta kuivumaan. Nada.
Tämähän tuli Koronan aikaan, että huoneita ei siivota joka päivä vaan ainoastaan pyynnöstä. Jotkut hotellit jopa sanovat, että vähäisempi siivous olisi asiakkaiden pyyntö ja toive, että saavat olla rauhassa. Kaiken takana on se, että ei tarvitse maksaa siivouksesta., mutta tottahan toki ”saamamme palautteen myötä…”
Niin, miksi sitten ei voi pyytää jos sen siivouksen haluaa? Itse en ymmärrä miten sotkuisesti siellä huoneessa oikein asutaan jos joka päivä tarvitsee siivota.
Ei minua ainakaan kiinnosta haistella avoimissa roskiksissa olevia ruoantähteitä päiväkausia. Ihan tavallista että roskikseen lentää esim omenankaroja tai banaaninkuoria. Ihmiset kun viettävät siellä hotelleissa muutakin kuin loma-aikaa.
Tykkäsin Levin S-hotellista viime pääsiäisenä. Runsas aamiainen, jaksoi lasketella.
Suomessa kaikki on vaan ketjuja, ruokakaupat, hotellit jne. En tykkää.
Ei ole vaikuttanut mun elämääni mitenkään. Lähisukulainen on Scandicissa töissä ja saan aamupalan aina ilmaiseksi ja huoneen puoleen hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan kiinnosta haistella avoimissa roskiksissa olevia ruoantähteitä päiväkausia. Ihan tavallista että roskikseen lentää esim omenankaroja tai banaaninkuoria. Ihmiset kun viettävät siellä hotelleissa muutakin kuin loma-aikaa.
Ok ja miksi et silloin voi pyytää sitä siivousta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok ja miksi et silloin voi pyytää sitä siivousta?
Mitä kamaa olet vetänyt?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kaikki on vaan ketjuja, ruokakaupat, hotellit jne. En tykkää.
Ravintolatkin! Ei tätä kansaa saa minnekään josta ei saa bonuksia 🤣 Ei ihme että ollaan kansana masentuneita jos mielikuva hyvästä hotellista on Scandic ja ravintolasta Pancho Villa
Onko kovinkin vaikea vertailla hintaa kannattaako ottaa huone Scandicista ilman aamiaista vai huone muualta aamiaisella?
Vierailija kirjoitti:
Onko kovinkin vaikea vertailla hintaa kannattaako ottaa huone Scandicista ilman aamiaista vai huone muualta aamiaisella?
Ei ole. Muualta aamiaisella, aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Muualta aamiaisella, aina.
No mikä sun ongelma on?
En boikotoi, koska en muistaakseni ole käynyt koskaan näissä hotelleissa.
Olen True Friend tasolla asiakasohjelmassa, joten voin mennä ilmaiselle aamiaiselle vaikka en asuisikaan hotellissa. Näin stadin keskustassa työssä käyvänä etu on tullut käytettyä useamman kerran viikossa jo vuoden ajan.
Niin mun mielestä se on laadukkaan hotellin merkki, että aamiainen sisältyy. Halpishotelleilla (Omppu yms) on sitten niin, että ei kuulu, mutta hintakin on ihan eri tasolla.
Ilmeisesti Scandic haluaa profiloitua halpishotelliksi. Valitettevasti vaan hinnat ovat oikean hotellin tasolla.