Aion tehdä kaikkeni että tytär jättää poikaystävänsä!
Hän toi poikaystävänsä ensimmäistä kertaa näytille. Nykyään on nimen perusteella vaikea tietää mitä odottaa, mutta en aio hyväksyä tätä valintaa, että tulee piinmusta mies meille!
Kommentit (28)
Tyttäresi on juutalaisten suosikki. Onnittelut.
Vierailija kirjoitti:
Oli provo tai ei, mutta asiaa sivuten ulkomailla on ihan normaalia että tarvitaan vanhempien hyväksyntä omalle kumppanille. Minusta tämä on oikein ja järkevää, koska vanhempasi ovat sinut kovalla työllä hoitaneet ja kasvattaneet, joten ihan normaalia vanhelmilta vaatia vähän kunnioitusta ja arvostusta. Kumppanisi on kuitenkin perheenjäsen jota vanhempasikin joutuu kestämään, joten kumppanivalinta on todella tärkeä.
Ja omasta kokemuksestanikin voin sanoa, että jos vanhemmat ei ole kumppanista tykänneet, siinä on ollut jokin syy. Ei välttämättä kerro mikä, mutta sen voi aistia. Myöhemmin kumppani paljastunut hirviöksi. He tietävät paremmin kuin me, joilla ei vielä ole elämänkokemusta niin paljoa.
Minulla eivät tykänneet kumppanista, koska hän oli liian nainen heidän heterotoiveilleen. No, eivät joudu sietämään kumppania koska emme enää pidä yhteyttä, eli ehkä kaikki järjestyikin parhain päin :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle! Pidä huoli omista asioistasi, tytär tekee itse omat virheensä ja oppii niistä. Ja voihan tuo kundi olla hyvä tyyppi; anna nuorille tilaisuus!
Aiva näin. Tämä poikaystävä ei ole sinua varten, hän on tyttären.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko alaikäinen? Sitten riittää että sanot vaan että ei tapaa enää. Tarvittaessa ota kotiarestiin ja puhelin pois. Alaikäinen on vanhemman hallinnassa joten pakko totella.
Jos on täysi-ikäinen niin on vähän vaikeampaa. Jos asutte saman katon alla niin sitten on sinun pelisäännöt vielä, jos ei tottele niin lentää pihalle. Aika kauhea lapsi kyllä muutenkin jos ei yhtään viitsi vanhempiaan kunnioittaa edes aikuisena.
Niin sä olet se palstan lapseton tapaus.
Kummallinen oletus, mistähän tulee? Mulla on 2 teini-ikäistä tytärtä. Toisen kanssa on väännetty ei-toivotusta poikaystävästä, siksi päätin vastata tähän keskusteluun. Itselläsi ei taida sitten onnistua, vai?
Teineillä on oma mielensä ja siinä ei vanhemman kiellot auta, jos haluaa seurustella sopimattoman ihmisen kanssa. Entäs jos he vaikka ovat samalla luokalla. :D "et saa tavata.." Kielto on varmin tapa vieraannuttaa lapsi itsestä.
Mun ei tarvii "vääntää" mistään noin typerästä ja turhasta.
Mä rakastuin nuoreen mieheen, jota mun äiti ei hyväksynyt. Miehen kanssa on oltu yhdessä 32vuotta, noista 20 vuoteen en ole äitiäni enää tavannut.
Hänelle ei kelvannut työtätekevä absolutisti, kasvissyöjä ja "onhan se muutenkin outo". Äiti olisi toivonut mun jatkavan hänen pitopalvelu-pubibisnestään ja ottavan miehen siitä tiskiltä. Eli siis jonkun semijuopon vanhan luokkakaverin. Ihan hyviä tyyppejä ne on. Ei kiitos, mä en tyydy ihan hyvään. Tahdoin parhaan.
Milla, 19, ja Giles, 20, ovat pari, ja joillekin se on ongelma: ”Onko tuota ees rokotettu?”
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010596538.html