Mikä on vauvan saamisessa parasta? Positiivinen ketju :)
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se maaginen juttu, vauvan kanssa eläminen.
Pieni ihme. Minä (me) tein tuon. Tuo on oma itsensä. Me elämme symbioosissa. Tekisin mitä vaan lapseni takia.
Rakkauden tunne on pakahduttava.
Tämä. Kiitollisuus! Että minä sain tämän kokea. Kiitos, lapseni.
Vierailija kirjoitti:
Se että miehet lopettavat ahdistelun ja häirinnän, kun "käytettyä tavaraa" :D
Ei siinä todellakaan näin tapahdu. Mutta musta miesten huomio on vain kivaa.
Eli vain hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on muuten tullut huomattua, että maailma on paljon parempi paikka, kun ihmisillä,on lapsia.
Lapsettomilta tulee usein ikäviä, ilkeitä vastauksia, varsinkin kun lapsista, minkä ikäisistä tahansa puhutaan.
Miksi niistä lapsista ei voi keskustella oikean keskustelupalstan alla, kuten Taaperot, Vauva,.kun täällä keskustellaan yleisestä aiheesta. Siellä ei juuri lapsettomia ole kuin, jos vauva kuune. Ja muutenkin lapsimyönteinen
Vierailija kirjoitti:
Koko elämä saa ihan toisenlaisen merkityksen.
Oli yliopistokoulutus, ura, mies ja rahaa. Arvostin toki niitäkin, mutta jotain käänteentekevää tapahtui.
Niin mitä?
Alue: Aihe vapaa
Aihe vapaa AMA-keskustelutuokiot Arkisto Vauvakuume, synnytys ja taaperot Seksi
Aloita uusi keskustelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli yliopistokoulutus, ura, mies ja rahaa. Arvostin toki niitäkin, mutta jotain käänteentekevää tapahtui.
Niin mitä?
En ole kovin hyvä pukemaan sanoiksi tunteitani, joten en osaa vastata hyvin.
Kokonaisvaltainen tietoisuus siitä, että on olemassa.
Näin lyhyesti kuvaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä menee kuten on suunniteltu. suku jatkuu ja elämä saa täyttymyksensä. Olen äiti ja mummo. Seuraan vierestä lapsettoman ystäväni elämää enkä vaihtaisi mistään hinnasta osia hänen kanssaan.
Mä taas olen seurannut lapsellisten elämää vierestä enkä vaihtaisi osia, vaikka tarjottaisiin miljoona.
Miljoona lasta vai?
No onhan se mieletöntä saada oma lapsi.
Se kun se lapsi täyttää n. 8 v. Sen jälkeen ei ole enää jatkuvasti jossain taudissa, ja alkaa olla fiksua seuraa.