Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko löytänyt jo oman tyylisi vai hateko sitä edelleen? Menetkö muotivirtausten mukana?

Vierailija
30.05.2007 |

Mä olen vihdoin sinut itseni kanssa ja tyylini on löytynyt. Enää mun ei tartte seurata, mitä muut pukee, mitä PITÄISI pukea. Mä olen tajunnut, että mulla on ajaton sporttinen tyyli ja sillä mennään.

Selkeesti huomaa, että ens vuonna tulee 30v täyteen. Parikymppisenä olin tyylini suhteen ihan hakoteillä ja se vaihtuikin tiheään tahtiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sul yhä sama?

Vierailija
2/3 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla taida mikään tyyli olla mutta olen aina pukeutunut niin kuin haluan ja ostanut/ommellut vaatteita joista pidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi aika kamalaa, jos olisin löytänyt tyylini, jossa pysyn.

Arkena pyöräillessä töihin pukeudun Suomen säässä useimmiten kuoripukuun.

Illalla kun menen vaikka elokuviin farkkuihin, samoin kauppareissulle, jos miehen työn vuoksi joudun edustamaan pikku-/kotelomekkoon/tai "suoriin" housuihin, usein myös jakkuun, iltapuvunkin omistan, veneilemään mennessä laitan joko kuoripuvun,oma purtilo, retki lähisaareen tai jotain fiinimpää sporttista, jos kyseessä tutun purjeveneellä retki kesäravintolaan. Hautajaisissa minulla on hautajaisvaatteet, häissä taas ihan erilaiset. Ruisrockiin kaivan kaapista hippivaatteeni, Porin jazziin vähän konservatiivisemmat.

Pukeudun siis tilanteen, tilaisuuden, vuodenajan ja sään mukaan, kropalleni sopivasti ja välillä jopa muodikkaasti.

Ai, niin on minulla rönttävaatteetkin, ne kaivan lapsuuskotini vinttihuoneen kaapista ja menen auttamaan maatilan töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän