Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ma en ymmarra naista (jo aiti itsekin), joka ei koskaan osoita kiinnostusta muiden vastasyntyneita tai jo isompia lapsia kohtaan.

Vierailija
30.05.2007 |

Vaan annas olla, kun itse saa lapsen (ei esikoinen) niin johan sitä pitäisi kaikkien paapoa ja ihailla. Kun juuri HÄNEN lapsensa ovat muka jotenkin niin erikoisen ihania ja maailman napoja.

Juu, hänelle varmasti ovatkin, mutta ei ' vieraille' .

En vain jaksa sitä, että muiden lapset eivät ole mitään, mutta HÄNEN... Siinäpä vasta erityisen fiksuja, suloisia ja ihania yksilöitä. Ei korvaansa lotkauta muiden kuulumisille, pääasia että pääsee omiaan kehumaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävipä sitten selväksi, ettei edes omiaan jaksanut hoitaa. Ei oikein äiti tyyppiä mutta omillaan jaksoi kehua kuitenkin.

Vierailija
2/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta löytyy suvusta nainen, joka esikoisen saatuaan puhuu aina ja vain lapsestaan, mutta koskaan, ei siis ikinä kysy esim meiltä mitä lapsillemme kuuluu.

Nuorimmaisemme syntyi kuukausi heidän vauvan jälkeen, ei edes onnitellut.

Ja samaa rataa jatkuu, vaikka lapset ovat jo viiden vanhoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäkin on hommaa riittävästi.

Vierailija
4/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ollut edes sen kokoinen, että olisi kesällä mennyt niin ok, mutta kun oli siis vastasyntyneen koko. Eikö muka osannut yhtään ajatella, ettei sellaiselle todellakaan tule olemaan käyttöä vai liekö löytänyt jostain ale-korista... Olisi tuonut sitten vaikka suklaalevyn.

En minäkään vienyt heidän kevätvauvalle 62cm toppapukua, vaan kesähatun joka on sopiva sitten kesällä.

ap

Vierailija
5/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla hehkuttelee äitiyden onnea ja kuinka toivoo kaikkien kokevan sen. Siviilissä kylmä, itsekeskeinen ihminen, joka ei jaksa edes yhtä lausetta kuunnella loppuun (ainakaan ilman vertailuja omaan lapseensa). Omista lapsistaan ei tippaakaan kiinnostunut enää siinä vaiheessa, kun nämä alkavat itsenäistymään.

Vierailija
6/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksinkertaisesti osaa olla vieraiden lasten kanssa luontevasti.

Omat lapset kyllä hoidan hyvin.

Vierailija
7/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En yksinkertaisesti osaa olla vieraiden lasten kanssa luontevasti.

Omat lapset kyllä hoidan hyvin.

Eikä ole kyse siitä, miten kukakin lapsensa hoitaa.

ap

Vierailija
8/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lienee nyt pointti.

Vierailija
9/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se lienee nyt pointti.

Vierailija
10/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajankohtaiset asiat, etkö itse kysäse miten kaverisi lapset jakselevat+

Vai kuvitteletko, että sinulta kysellään, koska juuri sinun lapsesi on kaikkien mielestä se ainoa mielenkiintoinen ja tämän kyselijän lapset vähempiarvoisia?

Vierailija
11/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittele toisten olevan kiinnostuneita minun lapsistani.

Vierailija
12/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai kuvitteletko, että sinulta kysellään, koska juuri sinun lapsesi on kaikkien mielestä se ainoa mielenkiintoinen ja tämän kyselijän lapset vähempiarvoisia?

Vierailija
13/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysellä muiden kersojen kuulumisia enkä myöskään tajua miksi minulta kysellään että joko anniina osaa juoda mukista tai mites teidän potta-asiat yms!!! haluaisin jutella aikuisten juttuja mutta kai kotiäiti on tuomittu puhumaan vaan omista lapsistaan tai muiden lapisista.

Vierailija
14/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysyn myös mitä tälle toiselle (ja perheelleen) kuuluu. Monesti ihmiset kertovat KOKO perheen kuulumiset. Kyllä minua toisten lapsetkin kiinnostaa, varsinki kun kavereilla on paljon saman ikäisiä, ja muutenkin.

ap

Vierailija
15/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat samanikäisinä ja makoilivat viltillä. Huvitti saada tuo kuva. Hyvä kun lapseni mahtui kuvaan, sillä toinen puoli kuvasta on tyhjää, kun hänen lapsensa piti saada keskelle. Otin itse samasta tilanteesta kuvan, johon rajasin molemmat lapset vierekkäin, nätisti. Ei ollut ensimmäinen kuva, jonka ystäväni on ottanut näin....

Vierailija
16/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi esim. hymyilee niin jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi hyvien tapojen mukaisesti edes hymyillä takaisin. Siis vaikka sitten oltaisiin kauppa jonossa.

Vierailija
17/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaan annas olla, kun itse saa lapsen (ei esikoinen) niin johan sitä pitäisi kaikkien paapoa ja ihailla. Kun juuri HÄNEN lapsensa ovat muka jotenkin niin erikoisen ihania ja maailman napoja.

Juu, hänelle varmasti ovatkin, mutta ei ' vieraille' .

En vain jaksa sitä, että muiden lapset eivät ole mitään, mutta HÄNEN... Siinäpä vasta erityisen fiksuja, suloisia ja ihania yksilöitä. Ei korvaansa lotkauta muiden kuulumisille, pääasia että pääsee omiaan kehumaan.

Vierailija
18/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuussyistä kyllä kysyn tuttavaäitien lapsista, mutta ei ne oikeasti minua kiinnosta pätkääkään. Jutut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Vähän hymisen ja päästelen ihastelevia äännähdyksiä heidän jaarittelujen aikana. Enkä usko, että heitäkään oikeasti kiinnostaa minun jälkikasvuni asiat.

Vierailija
19/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole erityisen lapsirakas ihminen, vaikka omaani rakastankin yli kaiken.

En tosin puhu omastanikaan toisille, en varsinkaan vieraammille.

Vierailija
20/28 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulta kysytään mitä meille kuuluu vastaan niinkuin asia on enkä ala selvittelemään kuinka lapseni oppivat sitä ja tätä. Enkä hehkuttele omilla lapsillani. Toki jos joku suoraan kysyy miten vaikka xxx syöminen tms. sujuu siihen vastaan. Itse en koskaan kysy ystäviltäni että jokos teillä osataan käydä potalla tai muuta hölmöä. Kaikkia ei vaan kiinnosta toisten asiat. En esimerkiksi kysele joko teidän auto on huollettu tai joko kevätsiivous on tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme