Luulen, että mieheni ei pidä minusta
En vaan ymmärrä, että miksei voi myöntää sitä. Käyttäytyy usein niin, kun ei sietäisi tai pitäisi, minun on vaikea ymmärtää että miksei sitten lähde.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan mieheni pidä minusta. Olen muutaman kerran ehdottanut, että erotaan, mutta mies ei kommentoi yhtään mitään, täysi hiljaisuus hänen puoleltaan. Hän olisi niin paljon onnellisempi jonkun toisen kanssa, mutta hänen pitäisi itse nähdä vaiva uuden puolison etsimiseksi.
Miksi ehdotat eroamista? Mikset vain eroa? Kai nyt olisi parempi sullekin kuin elää ihmisen kanssa, joka ei pidä susta.
Vastuuntunto. Kuka miehen asioista sitten huolehtisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan mieheni pidä minusta. Olen muutaman kerran ehdottanut, että erotaan, mutta mies ei kommentoi yhtään mitään, täysi hiljaisuus hänen puoleltaan. Hän olisi niin paljon onnellisempi jonkun toisen kanssa, mutta hänen pitäisi itse nähdä vaiva uuden puolison etsimiseksi.
Miksi ehdotat eroamista? Mikset vain eroa? Kai nyt olisi parempi sullekin kuin elää ihmisen kanssa, joka ei pidä susta.
Vastuuntunto. Kuka miehen asioista sitten huolehtisi?
Hän ihan itse