Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu rakastui varattuun

Vierailija
30.05.2007 |

Onko jollekin käynyt näin?

Naimisissa ollaan molemmat, kavereita pitkältä ajalta ja rakastuttiin palavasti. Nyt tehdään ratkaisuja puolin ja toisin. Paljon kysymyksiä päässä ja joudumme tulevaisuudessa loukkaamaan monia ihmisiä mm puolisoitamme.

Näin ei pitänyt käydä, mutta kävi vaan. Voiko tämä olla edes todellinen olotila? Tuntuu niin hyvältä ja oikealta, mutta paska ämmähän olen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ihanasta tunteesta!

Ja kyllä, noin voi käydä. Mutta tuossa on se hyvä pointti, että olette molemmat rakastuneet, eikä siis tunne ole yksipuolinen!

Jos olette molemmat valmiit satuttamaan puolisoitanne ja todella haluatte aloittaa yhteisen elämän, niin go for it!!!

Vain yksi elämä kullakin, nautitaan siitä.

Vierailija
2/5 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ajattelen. En olisi ikinä uskonut. Luulin meneväni ainoastaan kerran naimisiin ja eläväni tämän ihmisen kanssa lopun elämäni. Asioita kuitenkin sattui ja tapahtui.

Tätä en olisi ikinä uskonut! Ehkä sitä on muuttunut niin paljon viime vuosien aikana.

Vaikeatahan tämä tulee olemaan, mutta ehkä selviämme tästä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin avoliittossa, yksi lapsi. Mies eronnut mutta seurusteli.

No, molemmat sitten erottiin tahoillamme.

Vuosi ollaan oltu yhdessä, minä asun poikani kanssa ja mies (ainakin

toistaiseksi) yksikseen.

Nyt pahimman alkuhuuman mentyä olen alkanut miettimään tuliko tehtyä oikea ratkaisu...

Ajan mittaanhan sitä toisen ihmisen vasta oppii todella tuntemaan.

Eli kehoittaisin myös laittamaan jäitä hattuun.

Vierailija
4/5 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäitä hattuun ja järki päähän.

Vierailija
5/5 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän laittaa hattuun ja mietin tilannetta 24/7. Mitä tahansa ajattelen niin pääsen siihen lopputulokseen, että en halua katkaista tätä uutta suhdetta.

Arki voi tulla raskaasti päälle sitten joskus (jos siihen asti päästään), mutta haluaisin todella katsoa. Oma mies ei ole valitettavasti minulle se, jonka kanssa loppuelämäni vietän. Tulen todennäköisesti jättämään hänet joka tapauksessa.

Uudella miehellä on 2 pientä lasta ja aluksi pelkäsinkin, jos tämä on vain hetken huumaa ja vaihtelua arkeen. Mutta nyt ei näytä siltä.

Joka toinen tunti leijun pilvissä ja joka toinen tunti suren tilannetta. En haluaisi rikkoa kenenkään perhettä tai loukata miestäni. Tiedän myös, että emme voi rakkaudellamme jyrätä muita ihmisiä pois alta. Tilanne on vaikea.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan