Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olisi hyvä aika yrittää?

30.05.2007 |

Eli olen hieman ajoissa, mutta kuume on niin valtava.. tarkoitus olisi yrittää raskautta vasta ensi vuonna, mutta mietin että milloin. Sillä itselläni on kirjoitukset maaliskuussa, mutta kuitenkin haluaisin raskaaksi mahdollisimman nopeasti. Minkälaiset oireet teillä on ollut raskauden aikana ja millä viikoilla.. olen miettinyt että jos pillerit jättäisin pois helmikuussa. Kun kuitenkin on tarkoitus olla ihan kykenevä tekemään kokeet maaliskuussa, ettei ihan kauheat raskausoireet olisi..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta minä ainakin omalla kohdallani voin sanoa, etten olisi edes vauvan yrittämisen alussa kyennyt minkäänlaiseen aivoja vaativaan toimintaan, ellei se olisi liittynyt vauvoihin ;) Koko pää oli vain täynnä sitä vauvan hankintaa, ja olotilaa jatkui muutaman ekan raskauskuukaudenkin.

Tuntuu, ettei suunnilleen enää ollut edes jutun aiheita ystävien kesken, kun muilla elämä kulki normaalirataa, mutta meillä oli tämä valtava vauva-salaisuus. Esim. plussan odottelu tuntui niin " täyspäiväiseltä työltä" , että kaiken muun hoiti vain äkkiä toisella kädellä pois päiväjärjestyksestä, jotta pääsi kotiin etsimään netistä tietoa raskausoireista ja vertaistukea..

Onneksi aloitimme vauvan yrityksen vasta, kun olin palauttanut lopputyöni ja saanut valmiin paperitkin käteen :) Oli ihanaa, kun sai keskittyä hyvällä omallatunnolla tähän vauva-asiaan.

Minä suosittelisin sinullekin, että maltat sen kuukauden pari ja aloitat vauvan yrittämisen vasta kirjoitusten jälkeen. On NIIN ihanaa, kun on muut hommat hoidettu pois rästistä. Vauvan alullekin parempi, kun äidillä ei ole stressiä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla