Kyllä Suomeen vielä naispresidentti saadaan toista kertaa. Kuka muu odottaa sitä?
Kommentit (36)
Kunhan ei ole Nashima eikä Jen un Jong
Sukupuolella ei ole mitään merkitystä, kunhan henkilö on pätevä.
Li Anderssonista - 36 pressa Alexin kahden kauden jälkeen. On vasta 50 plus ja ehtinyt kerryttää lisää ulkopoliittisia ansioita Eu-parlamentissa ja muissa kv-yhteisöissä.
Viva La Li!
Vierailija kirjoitti:
Li Anderssonista - 36 pressa Alexin kahden kauden jälkeen. On vasta 50 plus ja ehtinyt kerryttää lisää ulkopoliittisia ansioita Eu-parlamentissa ja muissa kv-yhteisöissä.
Viva La Li!
Ryhmämme ei halua tukea Ukrainaa.
T. Lillukka
Edellinen naispresidentti on Tiitisen listalla.
Sanna voi tähdätä myös YK:n pääsihteeriksi, joten varmoja naispressoja ei ole.
Lillan on vielä hyvissä voimissa.
Vierailija kirjoitti:
Ja siksi SUPO ei uskalla paljastaa listaa, ennen kuin Tavja on vainaa (Lipponen & Tuomioja mukaanlukien)
No se pelkkä sukupuoli ei lämmitä kyllä yhtään ketään. Jos nainen on pätevin niin tervetuloa presidentiksi, mutta mikään muu peruste ei ainakaan minulle riitä.
Sukupuolella ei ole mitään väliä, kunhan presidentti on pätevä. Minusta Halonen on yksi huonoimmista eikä siinä sukupuoli tilannetta korjannut.
Sukupuoli on niin huono peruste yhtään mihinkään, ketään ei pidä valita sen perusteella. Itse en keksi tällä hetkellä yhtään sopivaa ehdokasta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisellä pressalla on tod. näk. CIA-yhteyksiä.
Nykyinen presidentti on koulukiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viva La Li!
Ryhmämme ei halua tukea Ukrainaa.
T. Lillukka
Ikävä kuulla, että teillä on tällainen ryhmä- lienet sellainen Iikori?
Minä!