Kompastuin töissä narsistiin
Niin kävi. Ensimmäisessä oikeassa oman alan työpaikassani kompastuin vanhempaan työntekijään, jossa tuntuu olevan paljon narsistisen persoonallisuushäiriön piirteitä. Eipä siinä mitään, kun alistettu pomo huomasi sen, hän asettui narsistin puolelle. Ilmeisesti ei muuta voinut ja osannut. Eikä siinä mitään, mutta kun tällä alalla on hemmetin vaikea saada uusia töitä. Oon ihan rikki ja uupunut. Mikähän tästä tulee?
Kommentit (4)
sain lopulta siirron muihin tehtäviin, mutta kävin ensin sairaslomalla. Nyt olen vaihtanyt työpaikkaa ja eron huomaa.
kehuu itsensä maasta taivaaseen, haukkuu meidät alimpaan helvettiin, hän ei tee ikinä mitään virhettä, muut tekevät koko ajan ja kyttäävät heitä...
Jos et saa itseäsi riuhtaistua irti, niin vaarana on, että sairastut. Älä missään tapauksessa anna hänen päästä " under your skin" . Pidä etäisyyttä, älä anna hänen ottaa sinusta otetta. Kuvittele päällesi sadetakki, jota pitkin hänen sanomiset ja tekemiset valuvat päästäsi lattialle.
Minulla oli narsisti pomona liki parin vuoden ajan. Sitten sain omituisen taudin ja makasin sängyssä viikon ajan. Tajusin, että nyt on minun pelastettava itseni ja lähdin.
Niitä narsistisen ihmisen kanssa tulet tarvitsemaan, ja paljon.