Äsken huoltoasemalla diesel maksoi 2,75 €/litra - ihanan kallista
Kokoomus ei vaan millään halua vähentää jakeluvelvoitetta vaikka PS on sitä jo moneen kertaan ehdottanut.
Kommentit (33)
Pakotteet purevat. Siitäs sait, Putin!
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012279280.html
"Perussuomalaisten eduskuntaryhmän toinen varapuheenjohtaja Miko Bergbom vaati Ylen A-studiossa keskiviikkona jakeluvelvoitteen alentamista.
– Päivä päivältä menetetään aikaa, kun perussuomalaisia ei kuunnella, Bergbom kritisoi.
Jakeluvelvoitteen alentaminen oli yksi perussuomalaisten kärkihankkeita jo kevään kehysriihessä. Hallitus päätti olla alentamatta jakeluvelvoitetta.
Kokoomus vastusti toimea, koska jakeluvelvoitteen alentaminen lisäisi liikenteen päästöjä."
Mutku Kokoomus!
Vierailija kirjoitti:
Ps lupasi euron pensaa. Odotan.
Eihän tässä nyt mitään tuollaista, vaan nyt nautitaan niistä persujen paremmista 2,5 euron litrahinnoista, jotka on kunnon miehekkäitä persuhintoja eikä mitään mutkuSannan soijaisia viherhinttihintoja.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus tekee kaikkensa, että polttoaineet ja sähkö olisivat mahdollisimman kalliita. Huoltovarmuus yritetään tuhota.
Ja mitä tekee Persut 💩
Ruotsi on laskenut polttoaineverojaan EU-minimiin (ja saanut poikkeusluvan laskea jopa sen alapuolelle), kun taas Suomen hallitus on linjannut, ettei se tee vastaavaa bensa-alea.
hinnat nousi heti kun teboil kiellettiin
Olen tankannut -90 luvulla 100mk (16~€) dieseliä 33L
Eli alle 0.5€ / L
Bensaa sai samalla rahalla noin 20L
Vierailija kirjoitti:
Eli alle 0.5€ / L
Oon tankannut dieseliä ihan euroaikaan 2000-luvulla 70snt/litra. Se oli silloin ihan normihinta.
Maksaa mitä maksaa, ostettava on, että pääsee kulkemaan.
Karsitaan sitten KAIKESTA muusta. Se tekee hallaa maan taloudelle ja kaataa yrityksiä, mutta voi voi...
Vierailija kirjoitti:
Eli alle 0.5€ / L
80luvulla löpö moottoriveneesewn 1 mk litra
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012279280.html
"Perussuomalaisten eduskuntaryhmän toinen varapuheenjohtaja Miko Bergbom vaati Ylen A-studiossa keskiviikkona jakeluvelvoitteen alentamista.
– Päivä päivältä menetetään aikaa, kun perussuomalaisia ei kuunnella, Bergbom kritisoi.
Jakeluvelvoitteen alentaminen oli yksi perussuomalaisten kärkihankkeita jo kevään kehysriihessä. Hallitus päätti olla alentamatta jakeluvelvoitetta.
Kokoomus vastusti toimea, koska jakeluvelvoitteen alentaminen lisäisi liikenteen päästöjä."
Mikon piti poistaa koko polttoainevero.
Kohta aukee raja. Vai miten se meni?
Suomenuutiset
Vasemmistoliiton edustajat järjestävät Rajat auki -kulkueen Venäjän hyväksi – puoluejohto vaikenee
Lappeenrannassa järjestetään elokuussa Rajat auki -niminen kulkue, jonka vaatimuksena on Suomen itärajan avaaminen – samaan aikaan, ...