Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thainaisten motiivit suhteeseen

Vierailija
19.09.2026 |

Exälläni (lasteni isä ja erottu jo vuosia sitten), on uusi rakkaus, häntä n. 20 v nuorempi thainainen. En tiedä missä ovat tavanneet, mutta suhde vaikuttaa vakavalta. Kontrasti heidän kohdallaan on niin suuri, ex on jo viisikymppinen, mahakas, tukka jo lähes irronnut, ja tämä nainen taas hyvin kaunis ja hehkeä. Exäni on varsin varakas ja pystyy tarjoamaan yltäkylläisen elämän, mutta en voi olla miettimättä, että onko naisen motiivi yhdessäoloon taloudellinen ennen kaikkea. Toki hän on myös ihmisenä mukava ja turvallinen. Kävin katsomassa naisen instaa niin ei siellä muuta olekaan kuin kuvia exäni talosta, mökeistä ja autoista.

Kuinka yleistä on, että Thaimaassa ulkomaisen miehen oletetaan lähettävän rahaa vaimon perheelle? Exäni on fiksu, mutta myöskin vähän sinisilmäinen. Hän ansaitsee aidon rakkauden ja toivon, että tässä on se, eikä tule huijatuksi. Olen iloinen jos hän olisi vihdoin löytänyt aidon rakkauden.

Minkälaisia kokemuksia teillä on aiheesta? 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos jättäisit kateelliset miettimiset motiiveista sikseen ja antaisit ex:än ja thai-naisen vaan pyörittää suhdettaan. Ei siihen ex:iä tarvitse vaikka lasten takia varmaankin joutuukin molemmat sinua näkemään.

Kateutta miten? Johan kirjoitin, että toivon kyseessä olevan tosirakkaus, koska exäni on sen ansainnut. Onpa ihan kamala asia pohtia, ettei exää vedetä mihinkään sotkuun mukaan. Thaikulttuuri on itselleni vieras. Eivät "joudu" minua näkemään, meidän lapset on jo isoja, ja nainen itse lähetti seuraamispyynnön minulle -stalkkaako hän nyt sitten myös minua?

Vierailija
42/47 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhissä maissa, joissa ei ole sosiaaliturvaa, ollaan hädässä. Puoliso vauraammasta maasta jollekin suvun jäsenelle on pelastus koko suvulle. 

Mun kaveri oli yliopisto-opiskelija nainen ja meni rakastumaan marokkolaiseen mieheen. Asuivat yhdessä. Kaverini ei tällaisia paljoa puhunut, mutta joskus mainitsi, miten lähetti tavaroita ja muistaakseni rahaakin marokkoon tuon miehen "siskolle". En oikeesti tiedä, menikö ne miehen vanhemmille tms. Mies kyllä sanoi ottavansa myöhemmin marokkolaisen vaimon, mutta kaverini rakastuneena jatkoi suhdetta. Mies sitten toi Suomeen suvun valitseman nuoren vaimon marokosta. 

Lisään edelliseen, että kaverini ei ollut itse mitenkään varakas, kun oli opiskelija. Yritti vähätellä itselleen lähetyksiä, kuten että lähetin vanhan tietokoneeni, kun ostin uuden jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hämmästyttävää, jos miehesi ei olisi pohtinut itsekin syitä avioliittoon. Ehkä hän ei kuitenkaan ole ihan tynnyrissä kasvanut, jos on hankkinut omalla työllään itselleen omaisuudenkin? Luulisi, että on avioehto ja asuvat täällä Suomessa?

Sillä on ihan selvä asia ihan jokaiselle, että taloudellinen motiivi tuossa naisen puolelta on. Kuten näissä liitoissa on aina, vaikka voihan nainen silti miehestä tykätä. Yhtä hyvin hänellä voi olla vaikka toinen mies Thaimaassa tai vaikka kolmas. Näin etenkin, jos nainen on entinen baarityttö. 

Mutta jos miehesi on koulutettu ja fiksu, ei hän varmaankaan ihan täysin höynäytettävissä ole, vaan on ottanut sitä mitä saa ja hyväksyy pelin hengen. Muussa tapauksessahan hän on hieman tavallista yksinkertaisempi tapaus. 

Vierailija
44/47 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä oikein tiedät, että tämä nainen on mukava ja turvallinen? Oletko tutkinut hänen taustansa ja tunnet hyvin?

Vierailija
45/47 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä oikein tiedät, että tämä nainen on mukava ja turvallinen? Oletko tutkinut hänen taustansa ja tunnet hyvin?

Viittasin tällä exään. Eli hän tarjoaa taloudellisesti huolettoman elämän, mutta on myös ihmisenä mukava ja turvallinen ja näitä ominaisuuksia varmaan jokainen nainen arvostaa.

Vierailija
46/47 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thai-nainen haluaa pois köyhyydestä ja silloin länsimaalainen helposti höynäytettävä on oikein hyvä saalis. Mitään tosirakkautta se ei ole mutta kumpikin saa mitä haluaa.

Kuulostaa samalta kuin n. 33% suomalaisista naisista, jotka pyrkivät pariutumaan kävelevän lompakon kanssa paskasta persoonallisuudesta välittämättä.

Vierailija
47/47 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: älä jaksa. Ei ole sun asia. 

Miehet: ei teitä oikeasti kukaan halua jos/kun te olette tunnevammaisia.

Teistä ei ole mitään iloa, mutta hyötyä voi olla jos tienaatte. 

Kai tiedätte että seksiä myydään teille vain ja ainoastaan rahan takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi