Naapuri vttuili vuosia
Ohitin koko tyypin ja pidin etäisyyttä minkä pystyin. Nyt ihmettelee kun olen ystävystymässä uuden naapurin kanssa. Hän ei siis koskaan tajunnut, että pidin häntä kiusaajana ja välttelin siksi. Ei koskaan oikeasti edes tutustuttu. Ei tiedä että ystävystyn yleensä nopeasti.
Mikä on tämän tarinan opetus? Älkää koskaan kuvitelko, että ihmiset on samanlaisia kaikille. Jokainen suhde on erilainen ja syntyy kanssakäymisessä. Et voi olettaa, että voit kohdella toista epäkunnioittavasti ja hän haluaa tutustua silti sinuun tai olla tekemisissä kanssasi.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Nyt sinun ap kannattaa mennä nukkumaan kunnolla ja sitten kävelemään ulos raikkaaseen syysilmaan. Unohtaa naapurit ja muut vähäksi aikaa.
Minä tulin tänne vauva palstalle tänään ensimmäisen kerran syyskuussa. Joten älä minulle sano, että pitää mennä ulos kävelemään. En asu täällä kuten moni muut :)
Vierailija kirjoitti:
Anna ap sen naapurisi olla ja nauti nyt omasta irtiotostasi.
Annankin olla. Halusin kirjoittaa tänne tuon opetuksen. Että älkää kuvitelko tuntevanne ihmistä pinnallisen kanssa käymisen perusteella. Miksi te takerrutte epäoleellisen.
Jotenkin luulen, että sinulla ap käy samalla tavalla tuon uuden naapurituttavasi kanssa. Elä nyt omaa eläämäsi, tervehtiä voi kohteliaasti eikä tarvitse takertua muihin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se vttuili?
Jos ei ole tekemisissä, miten joku voi veetuilla🤣
Jos ihminen ei halua olla tekemisissä jonkun kanssa, hän silti joutuu olemaan tekemisissä joskus sellaisenkin ihmisen kanssa. En minä voi sinulle tätä rautalangasta vääntää tähän. Jos olet yksinkertainen niin olet.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin luulen, että sinulla ap käy samalla tavalla tuon uuden naapurituttavasi kanssa. Elä nyt omaa eläämäsi, tervehtiä voi kohteliaasti eikä tarvitse takertua muihin ihmisiin.
Ei käy. Olen jo aika vanha ja tämä naapuri on ainoa ihminen, jonka kanssa en tule toimeen. AINOA. Olen kohdannut ehkä 3 ihmistä, jotka kohdelleet minua yhtä tylysti kuin tuo naapuri. Muut olleet työkavereita ja nekin tykästynyt minuun tutustuttuaan. Tulen toimeen kaikkien ihmisten kansa paitsi tuon naapurin. Olen tosissani. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sinun ap kannattaa mennä nukkumaan kunnolla ja sitten kävelemään ulos raikkaaseen syysilmaan. Unohtaa naapurit ja muut vähäksi aikaa.
Minä tulin tänne vauva palstalle tänään ensimmäisen kerran syyskuussa. Joten älä minulle sano, että pitää mennä ulos kävelemään. En asu täällä kuten moni muut :)
Taidat olla vähän herkkähipiäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se vttuili?
Osoitti joka tilanteessa ettei pidä minusta eikä jutuistani. Vaikka lähinnä höpöttelin jotain smalltalkkia. Ihan sama, meistä ei voi tulla ystäviä enää, raja ylitetty jo, enkä aio olla tekemisissä kuin pakolliset. Mutta tuo opetus ihmissuhteista on tässä se pointti. Älä oleta että tunnet jonkun jos kanssakäyminen on lähinnä kahdenkeskistä.
Älä oleta että tunnet jonkun vaikka olisit ollut tekemisissä vuosia.
Anna ap sen naapurisi olla ja nauti nyt omasta irtiotostasi.