Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen nelikymppinen ja tosissani yrittanyt laihduttaa kesaksi.
30.05.2007 |
Olen syonyt vahemman ja liikkunut enemman. Paino ei heilahdakaan. Vaikuttaako ika tosiaan nain paljon. 10 v. sitten olisin jo laihtunut nailla menetelmilla. Pitaako lopettaa syominen kokonaan?????
Kommentit (2)
suhteen. Olen ihan mahoton herkkusuu, mutta vahentanyt olen kuitenkin. Ehka sitten syon enemman leipaa. Liikkunut kylla olen enemman kuin ennen. Ennen se olikin taysi nolla...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
luuviuluus enää oikeen puekaan ;-) Itsellä kolkyt ja risat ja tyytyväinen kun painoa alkanut tulla lisää.
Jos olet herkutellut ennen laihariakin kohtuuden rajoissa on siitä vaikea enää vähentää. toisekseen voihan olla että läski on muuttunut lihakseksi vaikka paino pysynyt samana (mittanauha esiin!).
Kokeile maltillista karppaamista ja jatka urheilua, sen pitäisi auttaa. Unohda sokeria pursuavat light tuotteet.