Sain taas syödä valmistamani ruoan itse
Laitoin lohta uunissa ja keitin perunoita. Ei kelvannut perheelleni.
Kotona asuva 20v tytär sanoi ensimmäisenä: YÄK en syö kalaa. Eikä se vaimollekaan kelvannut.
Tytär kysyi äidiltään: voidaanko woltata jotain.
Vaimo ollut työttömänä jo yli kolme vuotta ja tytär löhöää kotona kaiket päivät. Mitään eivät viitsi tehdä, eikä mikään kelpaa.
Kommentit (46)
Nam, mitä ruokaa. Kyllä sille perheen nirsoilulle tarttisi loppu saada. Lohi on sentään kallis raaka-aine, jota ravintolastakin saa.
Miten ihmeessä asiat perheessä voi tuollaiselle tolalle mennä, että joku Wolttaus vie voiton kotiruoasta? Kai te nyt sentään olette tyttärelle lapsuudessa kotiruokaa syöttäneet ja äitikin sitä syönyt silloin? Missä vaiheessa ne asiat oikein muuttuivat ja miksi? Senkö takia, että äiti on lojunut työttömänä kotona ja laiskistunut lopulta niin, ettei jaksa enää ruokaakaan tehdä, vai? Totutti sitten itsensä Woltruokaan?
Keskustelitteko ennen ruoanlaittoa, mitä söisitte? Vai päätitkö ihan yksin?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä kelpaisi mies joka tekee noin hyvää ruokaa
Mulle kelpasi. Niin olisi kelvannut naapurin naiselle kun yritti iskeä mistäni . Meni autotallillekin koputtelemaan että pääsisi sisälle. Sai tietää että mies ei ollutkaan varakas niin lopetti.
Minä grillaisin tuossa tilanteessa vaikka makkaraa, ja söisin niiden perunoiden kanssa.
Inhoan lohta ja tuskin olen ainoa.
No tee herkkua. Se lohi varmaan haisikin villasukalta eli oli pilaantunutta kun laitoit sen uuniin. Etkä muistanut parsaa ja hollandaisea.