Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kovasti kannatat Palestiinaa jossa vaaditaan juutalaisten hävittämistä tuntuuko että olet samoilla linjoilla Hitlerin kanssa?

Vierailija
18.09.2026 |

Sama tavoitehan siinä molemmilla

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kannata Palestiinaa. Olen aiemmin tässä ikuiselta tuntuvassa konfliktissa ollut Israelin puolella. Viimeisten parin kolmen vuoden aikana olen alkanut kuitenkin yhä enemmän nähdä Israelin toiminnan aivan hirveänä. En pysty mitenkään ymmärtää että miten se Gazan moukaroiminen maan tasalle pitkällä aikavälillä auttaa. Ja miksi niitä laittomia siirtokuntia pitää perustaa? Israel/Palestiina on mitättömän kokoinen maapläntti. Jotenkin absurdia että se saa koko maailman tuleen. Eikö v*ttu vieköön olisi ihan kaikille parempi jos se pystyttäisiin jakaa noiden kahden kansan kesken ja lopettaa ne hyökkäilyt puolin ja toisin. 

Ja sanon tämän PS:n kannattajana. 

Vierailija
2/4 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pohtinut mitä Israel parhaillaan tekee? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin nykyinen hallitus jossa istuu Vasemmisto vakaasti, kannattaa terroristeja ja varmaan heille tullaan jakamaan suuria avustuksia , jos Nooshi Dadgostar saa päättää. Hän pyrkii valtionvarainministeriksi. 

Ajatella. kaikki tärkeät päätökset toisten kulttuurin ihmisten käsissä. Ja lisää pakolaisia luvassa, mikä tarkoittaa sitä että Ruotsissa ei koskaan voi oikeisto voittaa. Koska pakolaiset saavat heti äänestysoikeudet. 

Vierailija
4/4 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko pohtinut mitä Israel parhaillaan tekee? 

Entä Palestiinan murhaajat.

Tappavat homoja, raiskaavat ja pakkobnaittavat lapsia. kivittävät naisia jotka raiskattu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan