Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etelä-Haaga - Munkkivuori liikenteen ongelmat

Vierailija
17.09.2026 |

Käpylän suunnasta tunnelista tultaessa on vastassa oikealta-vasemmalle suuntaavaa liikennettä, joka tapahtuu helposti niin, että sieltä vaan tullaan oikealta vasemmalle välittämättä takaapäin tulevasta liikenteestä. 

No. Lukuisten lukkojarrutuksien jälkeen olen keksinyt keinon. Alan ajamaan parintonnin kakkosautolla töihin ja lopun arvaatte. Lisäksi asennan kameran taltiomaan tulevan kolarin. 

Vilkku ei ole mikään etuajo-oikeutus.

Tällä tavalla muuten tienaan kivan Tjäreborg-reissun, niin kuin viimeksikin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan kulje julkisilla niin kuin me muutkin?

Vierailija
2/7 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi toisen tötöilystä saatiin kreetan reissu! Ja sitä naarmua takapuskurissa ei ole vieläkään korjattu, kun sitä ei edes oikein näy! Todellakin hoidan loman itselleni tuosta!

Vierailija
4/7 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko kun tullaan moottoritieltä ja pyritään vasemmalle munkkivuoren suuntaan? Se on tosi paha paikka.

Vierailija
5/7 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan

Vierailija
6/7 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/7 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko kun tullaan moottoritieltä ja pyritään vasemmalle munkkivuoren suuntaan? Se on tosi paha paikka.

Eikö hän tarkoita sitä, kun tullaan Pasilan jälkeen tunnelista? Siinä on pitkä jono Munkkivuoreen kääntyville vasemmalle. Minua ei ole vaarallisesti kiilattu, mutta olen jäänyt jonossa risteysalueelle punaisiin seisomaan, se on ärsyttävää, kun jono yhtäkkiä tyssää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan