Keiden kansanedustajien toivot putoavan eduskuntavaaleissa 2027?
Sanna Anrikainen saisi pudota, jotenkin hirveän yksinkertainen ja eikä anna itsesään kovin älykästä vaikutelmaa kun olen hänen X postauksiaan lukenut. En ymmärrä miten on edes päässyt kansanedustajaksi.
Kommentit (67)
Kaikki persut, kokoomuslaiset, KD ja RKP.
Purra ja Rydman. Ja mielellään Halla-ahokin, mutta taitaa olla toiveajattelua
Kaikki Kokoomuksen ja persujen edustajat.
Muille ihan sama, mutta Ryydmän saisi kadota kokonaan julkisuudesta. Ällöttävä, pieni kakkapökäle koko tyyppi. Olen äänestänyt aina oikeistoa.
Petteri Orpo
Riikka Purra
Wille Rydman
Jani Mäkelä
Mauri Peltokangas
Juho Eerola
Kaisa Garedew
Miko Bergbom
Antikainen mokasi minun silmissäni neuvomalla perusteettomasti istuvaa presidenttiä. "Ei näin" --kirjoituksellaan.
Suomen nolanneet silmien venyttelijät Juho Eerola ja Kaisa Garedew
Vierailija kirjoitti:
Timo Vornanen
Vornanen on kyllä sellainen huumorinumero että melkein soisi hänen jäävän. Naurattaisi jos vielä löytyy niin monta tyhmää että äänestäisivät tuota. Toki Helsingin yöelämä olisi vaarallista niin kauan kuin lihapää on vapaana joten ehkä parempi että paluumuuttaa sinne itärajalle
Helsingin kolmesta persusta putoaa 2 tai kaikki. Halka-aho Ryyd ja Rantanen. Ei stadilaisilla ole mutään syytä äänestää huorista, pedaria eikä frau Farbissinaa.
Vierailija kirjoitti:
Timo Vornanen
Tämä! Selkärangaton 💩 puhuja. Niin piti muka erota jos tuomitaan. Veronmaksajien rahat kyllä kelpaa tuolle hyväkkäälle.
Kaikki Orpon hallituksen ministerit.
Vierailija kirjoitti:
Nazzima muslimiliafgaanin
Tarkoitat ilmeisesti Nasima Razmyaria. Hänelle on luvassa kaikkien aikojen äänisaalis, kiitos persujen maalituskampanjan.
Niiden, jotka putoavatkin eli merkittävä osa persuista.