Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 18-vuotias liian nuori seksisuhteeseen 30-vuotiaan kanssa?

Vierailija
17.09.2026 |

Tiedän tapauksen lähipiirissäni. Mies on 30v ja hänellä on juuri 18v täyttänyt seksikumppani. Ei ole mitään laitonta tietenkään, mutta eikö tämmöisessä ole aika suuri hyväksikäytön vaara tytön näkökulmasta?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa asetelmassa on väistämättä epäterve vallankäytöllinen aspekti. En ole kohdannut toistaiseksi yhtäkään poikkeusta pitkässä juoksussa. Ikä ei ole vain numero. Tässä vielä ihan erityisesti, kun toisen ikä alkaa ykkösellä.

Vierailija
22/38 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian nuori tuon ikäisen miehen kanssa. Tytön kannattaisi hakea seksikokemuksia suunnilleen oman ikäisistä pojista, jolloin tilanne heidän välillään on tasapainoinen. Tuollaisen keski-ikää lähestyvän miehen kanssa tilanne ei ole koskaan tasapainoinen, kun kyseessä on teinityttö. Tyttö varmasti ajattelee 18 vuotta täytettyään, että tässä ollaan jo niin aikuisia. Huono idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta ja ihmisistä. Lähtökohtaisesti tuo on mielestäni kuitenkin vähän moraalisesti kyseenalaista koska 18-vuotias on todella nuori ja monesti vaikutuksille altis ja haavoittuvainen. Mitään laitonta tuossa automaattisesti ei tietenkään ole. 

Itselläni oli suunnilleen tuon ikäisenä suhde itseäni seitsemän vuotta vanhempaan. Minä olin täysin kokematon seksuaalisesti ja muutenkin tämä toinen puolestaan oli paneskellut yli sadan kanssa. Olin tuossa suhteessa täysin altavastaajan asemassa. Melkein koko suhteen ajan hän petti, valehteli, vähätteli ja syyllisti. Olin varmasti itsekin ärsyttävä ja rasittava mutta koen että vastuu oli silti hänellä koska hänellä oli minuun kaikki valta. Tuo vajaat puoli vuotta kestänyt suhde loppui kun hän rupesi olemaan erään 17-vuotiaan kanssa. Olen edelleen nyt yli 10 vuotta myöhemmin saamastani kohtelusta jollain tavalla katkera.

Jos tuo itseäni vanhempi mies olisi ollut ”normaali” ja kohdellut minua hyvin niin ikäero ei olisi ollut ongelma. Jos olisimme olleet molemmat sen tyyliin 25 mitä hän silloin oli niin ongelma ei olisi ollut niin iso koska olisin pystynyt suhtautua itsekin eri tavalla ja lähteä tuosta suhteesta. Mutta ongelma oli nimenomaan se että minua vanhempi ja kokeneempi ja ”coolimpi” tyyppi kohteli 18-vuotiasta minua kuin paskaa niin minä en osannut pitää omia puoliani, uskoin kaiken ja yritin miellyttää. Nuori ihminen on monesti, ei aina, haavoittuvaisempi kuin vanhempi.

Vierailija
24/38 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhteessa voi 18-vuotiaana olla  minkäikäisen kumppanin kanssa haluaa. Itse hommailin siinä iässä himoitsemani 40-vuotiaan ukkomiehen kanssa, josta olin haaveillut jo aiemmin.  Iskin hänet, vaikka hänellä oli alkuun omantunnonvaivoja.  Myöhemminkin harrastin vanhempia, charmikkaita ukkomiehiä.  Vain heihin tunsin seksuaalista halua.  Yli 30-vuotiaana tunsin tarvetta vakiintua, perustin perheen itseni ikäisen miehen kanssa.  Aikansa siis kutakin. 

Vierailija
25/38 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhteessa voi 18-vuotiaana olla  minkäikäisen kumppanin kanssa haluaa. Itse hommailin siinä iässä himoitsemani 40-vuotiaan ukkomiehen kanssa, josta olin haaveillut jo aiemmin.  Iskin hänet, vaikka hänellä oli alkuun omantunnonvaivoja.  Myöhemminkin harrastin vanhempia, charmikkaita ukkomiehiä.  Vain heihin tunsin seksuaalista halua.  Yli 30-vuotiaana tunsin tarvetta vakiintua, perustin perheen itseni ikäisen miehen kanssa.  Aikansa siis kutakin. 

Hyvä fantasia. 18 vuotias nyt ei vaan haaveile mistään 40v ukkomiehestä.

Vierailija
26/38 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on, ja jälkeenpäin voin todeta, että erittäin huono yhdistelmä. Kolmekymppinen, joka jahtaa kahdeksantoistavuotiaita on niin epäkypsä, että saa vain tuhoa aikaan.

Tämähän se, minullakin valitettavasti tuosta kokemusta. Nuorena tekee tyhmiä valintoja.

Vierailija
27/38 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotiaan pimppi ei erota soutaako siellä 18 vai 30 vuotias kalu, molemmat tekee hyvää.

Vierailija
28/38 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 18 on vielä ihan lapsi!

Vierailija
29/38 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun tietäisitkin.

Vierailija
30/38 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18 vuotiaan pimppi ei erota soutaako siellä 18 vai 30 vuotias kalu, molemmat tekee hyvää.

Ei kai tässä siitä olekaan kyse? Vaan siitä, onko tuo moraalisesti oikein vai väärin.

Vierailija
31/38 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun tietäisitkin.

Nämä on näitä palstan incelin haaveunia. Tosielämässä 18-vuotiaan näkökulmasta oman isänsä ikäiset miehet ovat täysin setämiehiä ja sen ikäisiin ei ole mitään mielenkiintoa. Jos 25v juuri valmistunut on tuon ikäisen mielestä jo ikäloppu.

Vierailija
32/38 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tässä siitä olekaan kyse? Vaan siitä, onko tuo moraalisesti oikein vai väärin.

Niin, tai onko tuo käytännössä hyvä suhde josta jää molemmille hyvä mieli.

Vierailija
33/38 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos joku täysi-ikäinen teini lähtee rikkaan miehen kanssa touhuilemaan, kun siinä pääsee sitten hyötymään todennäköisesti esim. matkojen muodossa, kallista laukkua, vaatetta, jne. Mutta sitä en ymmärrä, jos joku näyttävä 18v mimmi lähtee seksisuhteeseen jonkun palstalla liikkuvan 30v työttömän levyseppähitsarin kanssa.

Vierailija
34/38 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, jos joku täysi-ikäinen teini lähtee rikkaan miehen kanssa touhuilemaan, kun siinä pääsee sitten hyötymään todennäköisesti esim. matkojen muodossa, kallista laukkua, vaatetta, jne. Mutta sitä en ymmärrä, jos joku näyttävä 18v mimmi lähtee seksisuhteeseen jonkun palstalla liikkuvan 30v työttömän levyseppähitsarin kanssa.

Kuule ei sillä loppupeleissä ole mitään väliä 18-vuotiaalle tytölle, onko mies rikas vai työtön hitsari. Melkein todennäköisemmin rikas 18-vuotiaita jahtaava on kusipää elostelija ja hitsari pitää tyttöä kuin kukkaa kämmenellä, kuin toisin päin. Ei pidä tyttösen mennä halpaan.

Vierailija
35/38 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v kolli saa hyvää koulutusta 30v MILFiltä. Erittäin suositeltavaa. Minä ainakin olen kiitollinen opetuksesta aikoinaan. 

M56

Vierailija
36/38 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18v kolli saa hyvää koulutusta 30v MILFiltä. Erittäin suositeltavaa. Minä ainakin olen kiitollinen opetuksesta aikoinaan. 

M56

30 v nainen ei ole milffi 18 vuotiaalle nyorukaiselle.

Vierailija
37/38 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M56

30 v nainen ei ole milffi 18 vuotiaalle nyorukaiselle.

Totta. 56-vuotias on lähempänä milffin ikää.

Vierailija
38/38 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhat naiset tuomitsevat nuorten naisten puuhastelun, erityisesti kokeneiden miesten kanssa, koska lähes jokainen nuori nainen on uhka vanhojen naisten intresseille.  

Kun on pakko valita toinen rumapainoisista naisista, niin mies valitsee nuoremman. 
Kun on pakko valita toinen kaunottarista, niin mies valitsee nuoremman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi