Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisan tarjoukset

Vierailija
17.09.2026 |

9e/24kk ja sitten hinta pompsahtaa 34e/kk. Aika iso loikka. Vuodessa melkein 500e enemmän puhelinlaskuun yhtäkkiä samasta palvelusta

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tuossa 2 vuoden jälkeen tai itse asiassa vähän ennen kampanjan päättymistä otetaan yhteyttä kilpailijoihin ja kysytään tarjoukset. Alkaa Elisaltakin löytyä jatkoa halvalla, jos näyttää siltä, että asiakas vaihtaa kilpailijalle. Koko homma perustuu sille, että ihmiset ei viitsi vaihtaa liittymiä muutaman vuoden välein ja "unohtuvat" maksamaan näitä kalliimpia maksuja.

Vierailija
2/3 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun  kampanja aika on lopuillaan, soitan muille operaattoreille ja saan taas edullisen liittymän ja lahjakortin johonkin kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun  kampanja aika on lopuillaan, soitan muille operaattoreille ja saan taas edullisen liittymän ja lahjakortin johonkin kauppaan.

Mä oon tehny tota samaa. Oon alkanu miettiin, et kuinka pitkään saan uuden liittymän kilpailialta, kun en koskaan otakkaan sitä sit lopulta. Et jos ne näkeekin jostain kun vaikka 4 kertaa on vaihtamassa ja taas peruu. Oon ainakin kertaalleen kierrättäny kaikki operaattorit jo läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä