Tuntematon perillinen (Areena)
Oletteko katsoneet Areenasta "Tuntematon perillinen"-sarjaa? Siis alkuperäistä Ruotsalaista versiota, Tanska- ja Norja-versioita en ole vielä katsonut.
Törmäsin vasta äskettäin nyt kun Areenasta löytyy enää uusimmat kaudet 5-6 :(
Ihmiset ovat näemmä muuttaneet itä- ja keski-Euroopastakin Ruotsiin urakalla 1944-1980, ja varsinkin sodanjälkeisten muuttajien sukutarinat ovat näissä todella mielenkiintoisia.
Ainoa mikä ihmetyttää on Mark Levengoodin tosi jäykkä Ruotsin lausuminen, netin mukaan mies lienee kuitenkin asunutkin Ruotsissa jo ainakin 15-20 vuotta? Toivottavasti ne vanhemmat kaudetkin joskus tulevat taas tarjolle ja tekevät jatkoa, 6-kausihan on YLEn mukaan kuitenkin ihan tuore sekin.
Kommentit (4)
Olen katsonut. Joskus täytyy olla hyvä tuuri että löytää juuri oikeat paikat, mistä etsiä sukulaisia. Onkohan monta kertaa käynyt ettei ole löytynytkään ketään?
Miten ihmeessä se Saksalainen nainen sai säästettyä yli 400.000€ koskei tienannut mitään ja teki vuosikymmeniä vapaaehtoistyötäkin? Olisin ymmärtänyt jos olisi sijoittanut vähistään kun eli yli 90-vuotiaaksi muttei tehnyt edes sitä.
Olen katsonut. Sunnuntai aamuisin tuli tv1 joskus.
Olen katsonut, mielenkiintoinen ohjelma, löytävät pitkän ja mutkikkaan etsinnän jälkeen perilliset jotka eivät aina ole tietäneetkään sellaista sukulaista ollutkaan kun on annettu vaikka lastenkotiin lapsena.