Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa yli 40-vuotiaita veloja?

Vierailija
15.09.2026 |

?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Jos olisin äiti olisin käyttänyt 180 000 euroa lapseeni, joskin olisin ostanut paljon käytettyjä vaatteita yms. Nyt olen sillä rahalla ostanut palveluita ja tuotteita kotimaisilta yrittäjiltä. Nytkin on aika varattuna kosmetologille ja hierojalle, sekä jalkahoitajalle. Rakastan sitä, että pääsen hemmoteltavaksi.

Jännää, että mulla on 4 lasta ja pääsen silti säännöllisesti noihin paikkoihin

On se jännä.

Vierailija
22/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihi, ota Ukko Ylijumal sydämees. Muuta neuvoo ei tuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehän juuri ovat veloja. Ei 30v voi vannoa vielä haluaako lapsia vai ei. 

Kyllä voi. Minä tiesin aina etten halua. Sitten sain kaksi enkä pitänyt heistä yhtään. Nyt kun he ovat aikuisia, he ovat ihan ok. Asuvat muualla ja noin.

Vierailija
24/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se elämäntapavalinta muuttuisi? Ja loppuikänsähän sitä saa olla selittelemässä moukille utelijoille. 

Moni "elämäntapavalinta" muuttuu elämän aikana. Uskontoon voi naurahtaa minkä ikäisenä vain, voi muuttaa asumaan vaikka ulkomaille, kouluttautua uuteen työhön ja 75-vuotias voi alkaa vegaaniksi. Lasten hankinta tai hankkimattomuus on siitä poikkeuksellinen asia, että mieltään ei voi enää muuttaa jos lapsen on jo saanut tai vastaavasti ikää tullut riittävästi. 

T: 45-vuotias vela joka ei koskaan ole kokenut tarvetta selitellä lapsettomuuttaan.

Vierailija
25/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saatanan paskaa ap pitää päässään. 

Vierailija
26/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:n äitikään häntä halunnut. Ei halua vieläkään.

Vierailija
27/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Jos olisin äiti olisin käyttänyt 180 000 euroa lapseeni, joskin olisin ostanut paljon käytettyjä vaatteita yms. Nyt olen sillä rahalla ostanut palveluita ja tuotteita kotimaisilta yrittäjiltä. Nytkin on aika varattuna kosmetologille ja hierojalle, sekä jalkahoitajalle. Rakastan sitä, että pääsen hemmoteltavaksi.

Lapset ne vasta hemmottelevatkin.  Rakkautta, jota et mistään känsien poistosta saa.

Säälittävä olet.

Vierailija
28/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se elämäntapavalinta muuttuisi? Ja loppuikänsähän sitä saa olla selittelemässä moukille utelijoille. 

No se loppuu siihen kun on 40v.

Vierailija
29/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää, että mulla on 4 lasta ja pääsen silti säännöllisesti noihin paikkoihin

Jep. Lähden lisäksi taas maailmanympärysmatkalle mieheni ja ystävieni kanssa.

Vierailija
30/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain alkeellinen ihminen laskee lapsensa rahassa.

Ihan pääsee velana kosmetologille. En tiedä itkeäkö vai nauraa.

Vierailija
31/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on! N48

Vierailija
32/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Minä tiesin aina etten halua. Sitten sain kaksi enkä pitänyt heistä yhtään. Nyt kun he ovat aikuisia, he ovat ihan ok. Asuvat muualla ja noin.

Joko olet sairas tai trolli.  Omiin lapsiin on aina vahva tunneside, joka on pääosin rakkautta.

Vierailija
33/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ne vasta hemmottelevatkin.  Rakkautta, jota et mistään känsien poistosta saa.

Säälittävä olet.

Minulla on rakastava aviomies, iso omakotitalo ja paljon sukulaisia ja ystäviä, joita kutsumme kylään syömään. Teemme paljon yhteisiä lomareissuja. Siinä on rakkautta runsaasti.

Vierailija
34/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 69v. vela.

Vierailija
35/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan kiittämättömät kersat eivät rakasta vanhempiaan, joten ette tule saamaan heiltä hoivaa, kun olette iäkkäitä. Ostopalveluiden varassa olette tekin. Filippiiniläiset hoitavat meidät.

Vierailija
36/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ihan vaan lapsettomia naisia. Ei tarvetta täsmentää. 

Onhan. En minä ole mikään ”lapseton nainen”. Yhtä hyvin voisin olla hevoseton nainen, tarantellaton nainen, moottoripyörätön nainen. Ei minulta puutu mitään.

Vierailija
37/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 58v velanainen.

Vierailija
38/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan kiittämättömät kersat eivät rakasta vanhempiaan, joten ette tule saamaan heiltä hoivaa, kun olette iäkkäitä. Ostopalveluiden varassa olette tekin. Filippiiniläiset hoitavat meidät.

koska sun suvussa on viimeksi asunut isovanhempi saman katon alla?

Vierailija
39/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsettomuus ole nelikymppisenä enää valintakysymys. 

Onhan, tietenkin. Vai meinaatko, että minä voin jättää ehkäisyn pois niin kauan kuin tulee kuukautiset (joillakin jopa kuusikymppiseksi asti)? En ikinä ottaisi sitä riskiä.

Vierailija
40/59 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä. en myöskään omaa tuota valtavaa korvaavaa sosiaalista piiriä, tehnyt töitä etten ole kuin lähisuvun saatavilla. ihmiset on rasittavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan