Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turkki käynnistänyt laajat puhdistustoimet jotka koskevat LGBT-ryhmiä, raivojärjestöjä ja homobaareja

Vierailija
15.09.2026 |

Turkin viranomaiset ovat käynnistäneet laajan LGBT-ryhmiä vastaan ​​​​suunnatun tukahduttamistoimenpiteen. Poliisi on tehnyt ratsioita järjestöihin ja homobaareihin Istanbulissa ja Ankarassa, ja tuomioistuimet ovat määränneet rajoituksia LGBT-aktivisteihin ja -yhdistyksiin liittyville verkkosivustoille ja sosiaalisen median tileille.
https://cedarnews.net/newstasks/980433/turkey-launches-major-crackdown-…

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille homoille riitä että saatte panna kamelia?

T. Erdogan

Vierailija
22/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmallinen tilanne kun tuo vähemmistöporukka niin fanittaa muslimeja. 

Mikä mahtaa olla Turkin pääuskonto, pöljä? Erdogan on kiihkomuslimi ja te persuloidit fanitatte hänen tekemisiään. Mitähän te itse mahdatte sitten olla, Suomi-Taleban.

Siis Suomen viherpunikit fanittavat muslimeja. Eikä punikkeja haittaa vaikka Erdogan vähän ojentaa aakkosväkeä. Tosin viherpunikit fanittavat aakkosväkeäkin.

Persut niitänon tänne eniten raahannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun muslimit tapppaa homoja. 🤭

Vierailija
24/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä maa pyrkii eu-jäseneksi 🙄

Saisivat keskeyttää neuvottelut ja palata asiaan, kun epäkohdat on korjattu.

Mitkä epäkohdat?

Et keksi Turkin poltiikasta epäkohtia? Oletko kasvanut tynnyrissä?

https://www.consilium.europa.eu/fi/policies/turkey-enlargement/

"Turkille myönnettiin EU:n ehdokasmaan asema joulukuussa 1999. EU ja Turkki aloittivat liittymisneuvottelut lokakuussa 2005, mutta ne ovat olleet pysähdyksissä kesäkuusta 2018 lähtien maan demokratian, oikeusvaltion ja perusoikeuksien jatkuvan taantumisen vuoksi."

Vierailija
25/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mahtaa olla Turkin pääuskonto, pöljä? Erdogan on kiihkomuslimi ja te persuloidit fanitatte hänen tekemisiään. Mitähän te itse mahdatte sitten olla, Suomi-Taleban.

Et sitten huomaa ristiriitaa. Aakkosporukka fanittaa islamia, joka ei siedä niitten elämäntapaa

Vierailija
26/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Suomen viherpunikit fanittavat muslimeja. Eikä punikkeja haittaa vaikka Erdogan vähän ojentaa aakkosväkeä. Tosin viherpunikit fanittavat aakkosväkeäkin.

Mahtaa siinä pää käydä kierroksilla. Omat ajatukset on ristiriidassa keskenään. Vähän kuin iranin vallankumousessa 1979. Vasemmisto oli tukemassa sitä, ja kun homma oli valmis, ne vasemmistolaiset teloitettiin.

Vierailija
27/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2015 Ruotsi lastasi Tornion junaan kaikki huonolaatuiset, jämä-, kiihko-, ääri- ja haittamuslimit.

Vierailija
28/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2015 Ruotsi lastasi Tornion junaan kaikki huonolaatuiset, jämä-, kiihko-, ääri- ja haittamuslimit.

Tosiaan ne jämät rahtasi entiseen alusmaahansa ja itse piti ne hieman astetta tasokkaammat musut.

Tänne lähetettiin kaikki avaruuskirurgit ja koneinsinöörit.

Vierailija
29/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Turkille 👍.

Vierailija
30/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS, tyhmyyden multihuipentuma

Mistä helkutista sinä persut tähän nykäisit?

Persut velloo yötä päivää tämän tyypin päässä.

Vierailija
31/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan ne jämät rahtasi entiseen alusmaahansa ja itse piti ne hieman astetta tasokkaammat musut.

Tänne lähetettiin kaikki avaruuskirurgit ja koneinsinöörit.

Tornion junasta purkautui tosiaankin roiston- ja rotannäköisiä muslimeja.

Vierailija
32/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö?

Vierailija
33/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homobaarit ovat erittäin saastaisia,irstaita kadotukseen ikuiseen johtavia paiseita mätäisiä. Olen itse vieraillut homobaareissa heterona Intiassa, Indonesiassa, Venäjällä, Kanadassa et cetera et cetera ilmapiiri on kaikkialla sama, erittäin erittäin likaista. 

Mielestäni homous pitäisi kieltää.

Vierailija
34/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et sitten huomaa ristiriitaa. Aakkosporukka fanittaa islamia, joka ei siedä niitten elämäntapaa"

Et ole ajatellut että koska tuo on niin ristiriitaista niin se ei kenties pidä paikkaansa vaan se on vain sinun väärä käsityksesi asiasta?

Vierailija
35/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta. niin marginaali sakki noi jotka ei oo vaan rehdisti homoja.

Vierailija
36/36 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan vaan ku pissrael hyökkää turkkiin ja pääsen vapaaehtoseks puollustaa nato kumppania

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi