Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsiperheet, älkää kyläilkö muissa kuin toisissa samanlaisissa

Vierailija
13.09.2026 |

Meillä lapset jo isoja, en jaksa enää yhtään pikkulapsiperheitä. Vuosia olen jaksanut mutta nyt kun omat on isoja niin joku sietokyky mennyt. Koskee myös sisarusten perheitä. Meidän talo on aikuisten talo, paljon rikki meneviä asioita ja vaaleat kalusteet. Ei leluja tms. 

Muita? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, lapsia ei kestä enää kun omat jo aikuisia. Oikein  naurettiin miehen kanssa, miten kiukkuisia ja ärsyyntyneitä oltiin>  Syötiin matkalia huoltoasemalla ja lasten leikkipaikka oli vieressä.Vaikka ollaan muka rentoja mukavia ihmisiä..

Vierailija
22/23 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivoisin, että kun tullaan lasten kanssa meille (siis lapset saa todellakin tulla meille!), niin ottakaa huomioon se, että meillä on koira.

Puhukaa lasten kanssa etukäteen, miten siihen suhtaudutaan 

Meillä on aina ollut koira tai koiria, ja on ollut monia kokemuksia siitä, miten lapset on niihin suhtautuneet.

Siis koiraa ei kiusata!  Sen annetaan olla rauhassa.  Sitä EI tökitä, ei huidota, ei kiljuta sen korvaan eikä nyhdetä karvoista!  Ja varsinkaan sitä ei potkita!

Meillä oli koira pihassa tarhassa.  Lapset heitteli sitä kivillä ja tökkivät kepeillä ja roduilla eikä antaneet sen olla yhtään rauhassa.  Vanhemmat ei sanoneet mitään, ei siis todellakaan mitään.

Kiltti koira yritti mennä piiloon ja suojaan ja nämä lapset vain juoksi aina sinne minne se yritti mennä karkuun ja kun koira viimein alkoi hermostuttuaan haukkua, alkoi parku, kuinka koira pelottaa!  Seurasin koko ajan tilannetta ikkunasta ja vaikka sanoin vanhemmille, että nyt nuo lapset kiusaa koiraa, ei reagointia.  

Menin sitten itse sanomaan, että tulkaas sisälle ja annetaan koiran nyt olla rauhassa ja vähän siinä toruinkin heitä, niin Johan oli lapset vanhempiensa kyljessä mököttämässä ja minua vihaisesti tuijottamassa.

Koiria tai muitakaan eläimiä ei saa kiusata, se on selvä ja uskomatonta touhua niiltä vanhemmilta, jotka tätä eivät ole lapsilleen opettaneet ihan pienestä asti.

Asian sivusta kyllä, mutta minua ihmetytti kun oltiin itse kutsuttuina kyläilemässä perheessä, jossa oli aika nuori koira. Tämä koira oli pentumaisen leikkisä, ja niillä piikkiä muistuttavilla terävillä hampaillaan puri pientä tyttöäni koko ajan, repi juhlamekon ja sukkahousut rikki. Isäntäväki katseli vierestä eikä tehnyt mitään, ei hillinnyt koiraa, ei mitään. Eläinrakas, hellä ja kiltti lapseni pelkäsi koiria sen jälkeen pitkään.

Sadistista väkeä, en ole halunnut tavata heitä sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki alapeukuttajat näitä mammoja joilla on pienet ärsyttävät piltit. "rakas älä mene sinne, rakas istutaan tässä, rakas otatko pullaa" 

Ei. Minä olen jo reilusti viisikymppinen mies ja ihmettelen milloin keski-ikäisistä on tullut tuollaisia toinen jalka haudassa olevia ilottomia ihmisiä jotka ei kestä mitään. 

Onneksi itse olen vielä virtaa täynnä ja ymmärrän lapsia kun virtaa niilläkin riittää. Kyllä maailmaan ääntä ja lapsia mahtuu. Tsemppiä kaikille lapsiperheille ja kyllä meitä lapsiystävällisiä setiä ja tätejäkin on joilla kokemusta vastaavasta mekkalasta..:)