Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoitko eilisillan leffan?

Vierailija
29.05.2007 |

Vitsit, että oli kiva hyvänmielenleffa pitkästä aikaa. Jack Nicholson on kyllä ihan loistava näyttelijä ja Diane Keaton tosi kaunis ikäisekseen. Nauroin monta kertaa ääneen, kun oli niin kiva leffa :-)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi mutta Diane Keaton on jotenkin ärsyttävä ja Nicholson kammottava.

Vierailija
2/10 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei nyt niin, ettenkö voinut leffaa katsoa. Jack Nicholsonin ääni on mahtava, tosi seksikäs, harmi että ukko itse on creepy. Ihan katsottava leffa ja kerrankin telkasta tuli sellainen elokuva jota ei oltu uusittu kolme kertaa viimeisen vuoden sisällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka itkee sillä tavalla sydänsurujaan? Siis sellaisella metelillä?

Vierailija
4/10 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana.

Vierailija
5/10 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keatonin parkumiset kyllä katsoin ilman ääntä.

Vierailija
6/10 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hyvä leffa. :)

Ihan sattumalta rupesin kattomaan, ja onneks rupesin. :)

Vierailija
7/10 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin leffaa siihen asti, kun Keaton ja Nicholson olivat yöllä keittiössä aikeissa tehdä pannukakkuja ja tytär tuli kesken kaiken paikalle... Sitten uni alkoi painaa silmiä ja olin tallentavani loppuleffan digiboksilla, mutta nauhoitus oli epäonnistunut. Harmitti tosi paljon.

Vierailija
8/10 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin ja itkin vuoronperään :)

Varsinkin se heidän seksin jälkeinen kohtauksensa siinä sängyssä oli jotenkin niin itkettävän kaunis...

Minusta Keatonin itkeminen - ääneen vollottaminenkin - oli jotenkin hieno oivallus! Jos vain kaikki osaisimme päästää tunteemme ulos tuolla tavalla! Monesti itseäkin itkettää kamalasti, mutta itku juuttuu kuristavaksi tunteeksi kurkkuun. Olisi varmasti todella vapauttavaa päästää ilmoille kunnon vollotus...vähän niin kuin lapsena :)

Ja aivan ihania leffassa olivat viittaukset ja esimerkit ihisen ikääntyisen mukanaan tuomiin juttuihin...ennen seksiä mitataaan verenpainetta ja sitten päästellän kuin nuoret villivarsat menemään...

Toivottavasti itse olen vanhana rohkeasti oma vanha itseni!

Vierailija
9/10 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten hoksasin, että se taisi ikäänkuin oikein itkemällä itkeä jotta sai kirjoitettua! Siis vaikka ei enää oikeasti itkettänytkään niin väkisin vollotti jotta pysyi tunnelma ja tunnetila.

Vierailija
10/10 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttelevän Diane Keatonin itkemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi