Suominaiset: "En voi seurustella miehen kanssa, jolla ei ole iPhonea!"
"Jos miehellä on Honor, niin en voi seurustella sellaisen miehen kanssa!"
Tässä on suominaisten taso. Ei ihme, että nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Eli on kerrottu taas yksi asia, josta kauniit (pinnalliset) naiset voisi kiinnostua. Miehet ei ota opikseen, läräävät honoriaan 😅
Minulle toisen puhelinmerkk merkitsee myös. Jos miehellä on iphone, kiinnostaa miksi. Se perustelu ratkaisee jatkon.
Miksi miehellä pitää olla kiinalainen iPhone? En halua ostaa Kiinassa tehtyä puhelinta. Löytyisikö mistään naista jolle kelpaisi Samsungia käyttävä mies?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehellä pitää olla kiinalainen iPhone? En halua ostaa Kiinassa tehtyä puhelinta. Löytyisikö mistään naista jolle kelpaisi Samsungia käyttävä mies?
Samsung on jotenkin hankala ja epälooginen. Enkä perusta ipuhelimista myöskään.
Puhdas androidi on paras.
Faceid on ärsyttävä, kun on aika tarkistaa puhelimen sisältö.
Onko Peppiina trans, näyttää ihan mieheltä?
Artikkelin mukaan joku oli kommentoinut instassa, että "Joku uusi pohjakosketus on saavutettu ihmiskunnan historiassa". Olen aivan samaa mieltä varsinkin tuon Tapaus Olivia O:n jälkeen.
Oman terveyden ja hengen uhalla leikellään, täytellään, turbotetaan ja imetetään rasvoja. Köyhemmät siivoavat somekuvista rypyt ja sentit sieltä, missä ne eivät vastaa toisten yhtä valheellisia julkaisuja.
Ja kaikki tietävät, että nuo julkaisut ja "somevaikuttajien luksukset" ovat maksettua valhetta, joka aiheuttaa monille hirvittäviä henkilökohtaisia ongelmia ja katastrofeja. Silti yhä uudet nuoret ihmiset (ja vanhemmatkin) osallistuvat tuohon pskaan. Näin juuri kuvan tuttavasta, (yli 40v.) joka oli "hiukan kaunistellut todellisuutta": Ylisuuri pää, ja tietenkin se turbomutristus huulilla. Ylävartalo kiemursi jotenkin ja vyötärön kohdalle, melkein päälle oli suurennettujen rintojen vako valahtanut. Hyvin pyöreä, mutta ei todellakaan asianomaisen persus, vakoshortseissa pullotti peilin kautta" Reidet ja sääret olivat ohuet ja näyttivät kuuluvan toiselle ihmiselle, lapselle, ja ihan johonkin toiseen kuvaan. Eivät ainakaan tuntemalleni henkilölle. Mietin, kehtaisinko kysyä, onko hän tehnyt sen provoillakseen, korostaakseen mielipidettään tästä hulluudesta, vaiko ihan tosissaan? Joskus on niin vaikea hoksata tarkoitusta. Maailma tulvii, kiehuu, kuivuu, sotii ja ihmiset näkevät nälkää, kurjuutta ja tuhoa. Osa meistä pyörii nostetun, rasvaimetyn, leikellyn napansa ympärillä. Saadaan kai, mitä kerjätään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on iPhone?
Tätä kysyy suominainen, jolle puhelin on vain puhelin.
Kuitenkin hoksasit, että puhelimesta on kyse! Meni vähän överiksi. Vaikka miten olisi individualisti, saa olla todella luola-asuja, ellei maailman suurimpia brändejä tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on iPhone?
Kuitenkin hoksasit, että puhelimesta on kyse! Meni vähän överiksi. Vaikka miten olisi individualisti, saa olla todella luola-asuja, ellei maailman suurimpia brändejä tunnista.
Varmaan englantia osaa vai, mitä luulet phonen tarkoittavan?
Vain hompsuilla on ifoneja ja ap haluaa hompsumiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep. Mulla on honor v6 taskussa 1999€. Mutta ei voi mitään kun ei ole iphone
Tuut vielä tosissasi pätemään kalliilla luurillasi?
Pitääkö iPhonella päteä?
Mä en voisi seurustella ihmisen kanssa, joka on tyhmä kuin saapas, vaikka olisi kutsit jalassa.
Täytyy olla nupin sisältö umpisolmussa, jos deittailuun vaikuttaa puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on iPhone?
Siinä kirjaimellisesti lukee "puhelin"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on iPhone?
Jännä tosiaan, et jos sanassa on phone, niin ymmärtää sen puhelimeksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla naisilla on vain yksi asia mielessä; raha.
Eli jos mies olisi ihanin ja parhain poikaystävä, niin suomalainen nainen oikein kehuu tyttökavereilleen kuinka dumppasi miehen, jolla on Samsung.
Suomalaiset naiset ovat retardeja.
Mulla on kaks naisystävää, joilla in ipuhelin. Kaikilla muilla, miehillä ja naisilla joku muu. Ja nää kaks aina selvittelee pitkiä aikoja keskenään niistä puhelimien ongelmista.
No sitten heidän puhelimensa ovat jotkut maanantaikappaleet. Mulla on nyt kolmas iPhone eikä ole kyllä mitään ihmeellisiä ongelmia ollut. Jokaisella puhelinmerkillä on aina välillä ongelmia. Naurettavaa vinkua aina toisen merkin ongelmista. Jokainen hommaa sellaisen puhelimen kuin haluaa eikä se pitäisi kaivella kenenkään napaa. Jos vielä huolin miehen elämääni, niin mulle on ihan sama minkä merkkinen puhelin hänellä on. Ei vaikuta mun elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep. Mulla on honor v6 taskussa 1999€. Mutta ei voi mitään kun ei ole iphone
Tuut vielä tosissasi pätemään kalliilla luurillasi?
Pitääkö iPhonella päteä?
Ei pidä päteä minkään merkkisellä tai hintaisella puhelimella. Mulla on iPhone eikä ole tarvinnut päteä sillä. Miksi ihmeessä niin pitäisi tehdä?
Minua kiinnostais ihminen, jolla EI ole älypuhelinta. Kuulostaa omaperäiseltä.