Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasemmisto kauhuissaan Suomeen tulevista jätti-investoinneista.

Vierailija
10.09.2026 |

Vasurit aivan sekaisin. Orpon hallituksen aikana.  Työttömyys vähenee, äänestäjät katoaa. Verotuloja tulee, talous kasvaa, syntyy uusia yrityksiä, syntyy paljon uutta energiatuotantoa. Talouden kasvun lukko aukeaa. 

Kommentit (205)

Vierailija
141/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein parasta tässa on että saadaan vihdoin SUURET energiainvestoinnit käyntiin. Loppu viherdemareiden leikkiminen kiinalaisilla tuulipropelleilla ja lumen alle jäävillä aurinkopaneleilla.

Syntyy uutta ydinvoimaa ja sille saatiin maksajakin. Suomen taloushistorian paras potku elinkeinoelämälle ja työllisyydelle.

Totta tämäkin. En usko, että Google suostuu mihinkään epävarmaan näpertelysähköön. Saadaan järki Suomen energiantuotantoonkin. Lisäksi toivon salaa, että keskus lämmittää Suomen ilmastoa sivutuotteena lämpimämmäksi. Siitähän tulee valtavasti hukkalämpöä, josta osa tietenkin kerätään talteen, mutta jos osa tekisi meistä edes Viron lämpöisen.

Minäkin toivon tätä. Olisi kiva viettää viimeiset vuotensa lämpimässä ilmastossa ilman muuttoa jonnekin etelään. Itselläni ei ole lapsia, joten ihan sama mitä jälkeeni tapahtuu. Kaikki tuttavani, joilla on lapsia, ovat sanoneet ettei heitä kiinnosta ympäristön suojelu millään tavalla. Miksi minuakaan pitäisi kiinnostaa?

Vierailija
142/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärevalo ja kamina joka pirttiin. Perussuomalaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä maassa nämä kuvittelevat elävänsä?

Vasemmistoliitossa huolestuttiin Googlen jätti-investoinnista: ”En voi kuin ihmetellä”

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012264694.html

Mikä tätä vasemmistoliittoa (= kommunisteja) oiken vaivaa? Aina vastaan kaikkea kehitystä. 

Ei suinkaan. Minä olen kommunistimummo ja todella ilahtunut tästä kehityksestä. Nyt saavat monet tarvitsevat työtä. Vaikka olisivatkin muualta maailmasta, niin kyllä hekin, ja varsinkin he, tarvitsevat työtä ja palkkaa. 

Sitten olet väärässä puolueessa tai puolueen johto ei halua kuulla rivistön mielipidettä, sillä Vas.liitto moittii ja ihmettelee hanketta. 

Vaarana on, että köyhyys ja köyhät vähenee. Kukas sitten kommareita äänestää.

Pitkän kokemukseni mukaan köyhyys ei ole vähenemässä. Ehkä nälänhätä satunnaisesti, mutta muuten varallisuus keskittyy tiettyihin piireihin. Vasemmistoliitto tai muutkaan Suomen eduskuntapuolueet eivät ole kommunistisia. Vaan ei sillä ole väliä. Iloitsen niiden puolesta, jotka nyt kärsivät kurjuutta, mutta pääsevät töihin tämän hankkeen myötä. Olivat mistä tahansa.

Olen myös iloinen tästä suuresta hankkeesta. Ihmettelen vasemmistoliiton johtavien poliitikkojen närkästystä. Tuntuu kuin he eivät haluaisi meille töitä.

Otapa selvää mitä asiantuntijat aiheesta sanovat.

Asiantuntijoiden lausunnot on yksiselitteisiä: MENKÄÄ  SAATANAT   T  Ö  I  H  I  N    NYT!!!!    VÄLITTÖMÄSTI!!!!!!

Ei minun tarvitse, kun käyn kotonasi joka päivä syömässä ja naimassa. Voisit kyllä panostaa parempaan ruokaan. Ja puolisoon.

Vierailija
144/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sitten varmasti euronpensaa.

Vierailija
145/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka ja Petteri on edistaneet paljon hyvin hankkeita vireille. Suomi nousuun.

"Paljon hyviä hankkeita", mitä ne mahtavat olla?

Google EI ole heidän hankkeensa, sorry.

Vierailija
146/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistoliitossa huolestuttiin Googlen jätti-investoinnista: ”En voi kuin ihmetellä”

Mikä tätä vasemmistoliittoa (= kommunisteja) oiken vaivaa? Aina vastaan kaikkea kehitystä. 

Ei suinkaan. Minä olen kommunistimummo ja todella ilahtunut tästä kehityksestä. Nyt saavat monet tarvitsevat työtä. Vaikka olisivatkin muualta maailmasta, niin kyllä hekin, ja varsinkin he, tarvitsevat työtä ja palkkaa. 

Sitten olet väärässä puolueessa tai puolueen johto ei halua kuulla rivistön mielipidettä, sillä Vas.liitto moittii ja ihmettelee hanketta. 

Pitkän kokemukseni mukaan köyhyys ei ole vähenemässä. Ehkä nälänhätä satunnaisesti, mutta muuten varallisuus keskittyy tiettyihin piireihin. Vasemmistoliitto tai muutkaan Suomen eduskuntapuolueet eivät ole kommunistisia. Vaan ei sillä ole väliä. Iloitsen niiden puolesta, jotka nyt kärsivät kurjuutta, mutta pääsevät töihin tämän hankkeen myötä. Olivat mistä tahansa.

Olen myös iloinen tästä suuresta hankkeesta. Ihmettelen vasemmistoliiton johtavien poliitikkojen närkästystä. Tuntuu kuin he eivät haluaisi meille töitä.

Asiantuntijoiden lausunnot on yksiselitteisiä: MENKÄÄ  SAATANAT   T  Ö  I  H  I  N    NYT!!!!    VÄLITTÖMÄSTI!!!!!!

Ei minun tarvitse, kun käyn kotonasi joka päivä syömässä ja naimassa. Voisit kyllä panostaa parempaan ruokaan. Ja puolisoon.

Sehän on ihan yleinen. Jatkuva juhannus hameen alla. Tiedetään.

Vierailija
147/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demaripaskasakki ainakin on aivan helvetin paniikissa :D

Ne vtun loiseläjät kirjaimellisesti elää ja hengittää sosiaalisyövästä, ja sosiaalisyöpä on voimissaan kun kelan luukulla on tiskissä kuoppa kaikesta tiskiin nojailusta. Mutta kun ihmiset on töissä eivätkä luuhaa demaritorakoiden ruokintaluukulla, mihin ihmiset tarvii syöpäisiä demariloiseläjiä, alkaa yhä useampi miettiä. Ja kun demaritorakat alkaa tunkea itseään entisen pönkäporukkansa lompakoille, jotka nyytteemmin täyttyy töissäkäynnin vuoksi palkasta, alkaa entiseltä pönkäporukalta karista sympatiat demariloiseläjiä kohtaan.

Kertoisitko vähän lisää vielä sairaasta mielestäsi ja lapsuuden traumoistasi? Miltäköhän näyttää ihminen, jonka ulosanti on tällaista? 

Kerro SINÄ mikä siinä vtun TÖIHIN MENEMISESSÄ on niin helvetin pelottavaa ja ylivoimaisen vaikeaa?????

Suosittelen sulle vihanhallintakurssia. -eri

Vierailija
148/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXX. . .P E R S K U T A R A L L A A !. . .XXXXX

100% aitoa perussuomalaista peppukipua

Kappas, ipana askarrellut upean "kommentin" omin pienin kätösin. Äippä liikuttui. 

On yksi palstan lapsellisimmista tyypeistä. 

Vierailija
149/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demaripaskasakki ainakin on aivan helvetin paniikissa :D

Ne vtun loiseläjät kirjaimellisesti elää ja hengittää sosiaalisyövästä, ja sosiaalisyöpä on voimissaan kun kelan luukulla on tiskissä kuoppa kaikesta tiskiin nojailusta. Mutta kun ihmiset on töissä eivätkä luuhaa demaritorakoiden ruokintaluukulla, mihin ihmiset tarvii syöpäisiä demariloiseläjiä, alkaa yhä useampi miettiä. Ja kun demaritorakat alkaa tunkea itseään entisen pönkäporukkansa lompakoille, jotka nyytteemmin täyttyy töissäkäynnin vuoksi palkasta, alkaa entiseltä pönkäporukalta karista sympatiat demariloiseläjiä kohtaan.

Kertoisitko vähän lisää vielä sairaasta mielestäsi ja lapsuuden traumoistasi? Miltäköhän näyttää ihminen, jonka ulosanti on tällaista? 

Kerro SINÄ mikä siinä vtun TÖIHIN MENEMISESSÄ on niin helvetin pelottavaa ja ylivoimaisen vaikeaa?????

Suosittelen sulle vihanhallintakurssia. -eri

Suosittelen sinulle töihinmenoa. 

Vierailija
150/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys vähenee 🙄

Joo, kahdeksi vuodeksi kun rakennetaan. 

Työttömyys voi lisääntyä. 

Perustelu: Sähkön hinmasta tulee niin kallista, että kansalaiset kuluttaa kaikkeen muuhun vielä vähemmän kuin nyt. Nyt jo olemme kulutuskysyntälamassa. Ei hyvältä näytä. 

Vassareiden logiikka tässäkin ihan pihalla. Toive tietysti ettei työpaikkoja tule kun sohvalla makaava työtön äänestää todennäköisesti vasemmistoa ettei vaan joudu töihin.

Kukaan ei joudu tai pääse töihin koska niitä töitä ei ole.

Vierailija
151/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ainakin Espoossa työntekijät suomalaisia tai ainakin Suomessa  asuvia virolaisia. Autot parkkipaikalla Suomen  rekisterissäkin.

Pikkubusseja vuokralla.

Vierailija
152/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein parasta tässa on että saadaan vihdoin SUURET energiainvestoinnit käyntiin. Loppu viherdemareiden leikkiminen kiinalaisilla tuulipropelleilla ja lumen alle jäävillä aurinkopaneleilla.

Syntyy uutta ydinvoimaa ja sille saatiin maksajakin. Suomen taloushistorian paras potku elinkeinoelämälle ja työllisyydelle.

Totta tämäkin. En usko, että Google suostuu mihinkään epävarmaan näpertelysähköön. Saadaan järki Suomen energiantuotantoonkin. Lisäksi toivon salaa, että keskus lämmittää Suomen ilmastoa sivutuotteena lämpimämmäksi. Siitähän tulee valtavasti hukkalämpöä, josta osa tietenkin kerätään talteen, mutta jos osa tekisi meistä edes Viron lämpöisen.

Ymmärrätkö mitkä vahinkoa seuraa kun pohjoinen puolisko lämpenee liikaa? Jos tekee mieli lämmitellä, muuta Espanjaan.

Kyllä talveksi pitää taas lähteä nauttimaan sosialismin lämmöstä.

Vierailija
153/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa onkin kiva asua roskiksessa talvet kun työpaikat annetaan vain harvoille.

Mene töihin niin tarvitse roskiksessa asua. Juuri joku kirjoitti että Espoossa työmaalla  suomalaisia. Itsekin olen tuon todennut. Outoa jos Pohjois- Suomessa  ulkomaisia kun talvi tulee eikä asuntojakaan löydy läheltä työmaata.

Vierailija
154/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ao säkin oot homo. Voitaisiin homoilla joskus kolmestaan. 

Vierailija
155/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö mitkä vahinkoa seuraa kun pohjoinen puolisko lämpenee liikaa? Jos tekee mieli lämmitellä, muuta Espanjaan.

Kyllä talveksi pitää taas lähteä nauttimaan sosialismin lämmöstä.

Siellähän ne Riikkuli ja Artsikin talvella piipahtavat.

Vierailija
156/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys vähenee 🙄

Työttömyys voi lisääntyä. 

Perustelu: Sähkön hinmasta tulee niin kallista, että kansalaiset kuluttaa kaikkeen muuhun vielä vähemmän kuin nyt. Nyt jo olemme kulutuskysyntälamassa. Ei hyvältä näytä. 

Vassareiden logiikka tässäkin ihan pihalla. Toive tietysti ettei työpaikkoja tule kun sohvalla makaava työtön äänestää todennäköisesti vasemmistoa ettei vaan joudu töihin.

Kukaan ei joudu tai pääse töihin koska niitä töitä ei ole.

Aijaa! Kumma kun minä tulin äsken töistä ja huomenna heti aamuvuoro. Vaikka niitä töitä ei ole! 

Vierailija
157/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varo ettei pääsi poksahda tuohon raivohulluuteesi.

Vierailija
158/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys vähenee 🙄

50 rakennusalan miestä suomesta saa ehkä töitä, loput tulee muualta ja samaan aikaan irtisanotaan toisaalla esimerkiksi 650 henkilöä, näin se menee.

Valehtelet.  Itse todennut suhteen olevan päinvastoin vai ovatko ulkolaiset oppineet sujuvan suomenkielen ja jotkut jopa savoa.

Vierailija
159/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareiden kohdalla olen hämmästellyt sitä, että miten he ovat saaneet tavalliset duunarit asemoitumaan maan pelastajiksi, joiden velvollisuus on vielä vähän aikaa kärsiä, nöyrtyä ja köyhtyä, jotta joskus tulevaisuudessa meitä odottaa ihanneyhteiskunta, jossa jokainen on varakas, terve ja rakastettu, pikku muurahainen.

Vierailija
160/205 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa onkin kiva asua roskiksessa talvet kun työpaikat annetaan vain harvoille.

Mene töihin niin tarvitse roskiksessa asua. Juuri joku kirjoitti että Espoossa työmaalla  suomalaisia. Itsekin olen tuon todennut. Outoa jos Pohjois- Suomessa  ulkomaisia kun talvi tulee eikä asuntojakaan löydy läheltä työmaata.

Nyt on ollut tarjolla myös insinöörikoulutusta. Nopean väylän. Että kyllä joku varautuu näiden teknologiajättien tuloon ja uusiin työpaikkoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi