Hyvän mielen ketju: HS: Tervettä lihavuutta ei ole, laaja tutkimus osoittaa 🤗
"Lihavilla on suurempi riski saada esimerkiksi valtimotauti, sydämen vajaatoiminta tai rasvamaksa kuin normaalipainoisilla. Tämä ei riipu siitä, onko aineenvaihdunnan häiriöistä merkkejä vai ei. Tuore brittitutkimus kyseenalaistaa terveen lihavuuden.
American Journal of Preventive Cardiology -lehdessä maaliskuussa julkaistu tutkimus osoittaa, että vaikka lihava ihminen olisi aineenvaihdunnaltaan terve, hänellä on selvästi normaalipainoista suurempi riski sairastua tulevaisuudessa vakavasti."
🤗 Tässäpä luettavaa kaikille tursuvan ihraisille kehopositiivisille syöjättärille ja miehekkäästi runsaskalorisia herkkuja mättäville suursyömäri-pullapojille:
Kommentit (10)
No kylläpä tuli oikein kuule hyvä mieli.
Minua huvittaa kun monet lihavuudesta paasaavat ihmiset eivät edes ymmärrä mitä tuolla kehopositiivisuudella pohjimmiltaan tarkoitetaan 😀
Tuskin kukaan on kuvitellut, että tervettä lihavuutta olisi olemassa.
T. Läski
Vierailija kirjoitti:
Minua huvittaa kun monet lihavuudesta paasaavat ihmiset eivät edes ymmärrä mitä tuolla kehopositiivisuudella pohjimmiltaan tarkoitetaan 😀
Kehopositiivisuus = naisten lihavuuden ylistystä ja juhlintaa
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan on kuvitellut, että tervettä lihavuutta olisi olemassa.
T. Läski
Kehopositiivisten ihralöllykkä-influensserien vakiovastaus lihavuuden vaaroista varoittaville on ollut, että "lihavuudesta huolimatta mä oon täysin terve".
HS: Lihavuus aiheuttaa Suomessa vuosittain ainakin 2,5 miljardin euron lisäkulut
Googlatkaa Vieno Nurmilaukas, kuoli 108- vuotiaana ja oli oikein lihava. Poikkeus vahvistaa säännön.
Vastaavasti sairas laihuus tappaa nopeammin kuin uskotaankaan, joten eipä ole tervettä laihuuttakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vastaavasti sairas laihuus tappaa nopeammin kuin uskotaankaan, joten eipä ole tervettä laihuuttakaan.
Ihrakasat esittävät, ettei sellaista asiaa kuin NORMAALI paino ole olemassakaan. Aina vaan ihralöllykät valittaa, että "mut halutaan kuihduttaa anorektikoksi", vaikka todellisuudessa se on NORMAALI paino, johon tulee pyrkiä.
Vierailija kirjoitti:
Googlatkaa Vieno Nurmilaukas, kuoli 108- vuotiaana ja oli oikein lihava. Poikkeus vahvistaa säännön.
HS: Tutkimus: Lihavuus lisää vakavien infektioiden riskiä
Uuden tutkimuksen mukaan lihavuus merkittävästi riskiä joutua sairaalahoitoon tai kuolla tartuntataudin takia.
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRÖRRÖRRÖRRÖRRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hui hui hui