Lapsi täysin
päiväkuiva minun seurassani, mutta mieheni seurassa ei. Onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa? Ja selvennyksen vuoksi sanottakoon, että minä en siis istuta lastani potalla, vaan tulee itse aina sanomaan, kun on hätä. Saatan kyllä kysellä hädästä silloin tällöin, mitä mieheni ei ilmeisesti tee. Voisiko se vaikuttaa? Ollaan oltu toista viikkoa ilman vaippoja ja olen ollut liikkeelläkin kaupungissa lapsen kanssa ilman ensimmäistäkään vahinkoa. Ja kun mieheni oli illan kotona lapsen kanssa, niin heti sattui vahinko. Sama oli tänä aamuna: minä torkuin vielä sängyssä ja mies oli alakerrassa lapsen kanssa ja taas tuli pissat housuun. En ymmärrä.
Kommentit (3)
tavallaan tuore juttu, toisaalta on ollut melkein valmis siihen jo pidempään. Ja kun ne vahingot sattuvat vain miehen ollessa paikalla, ei koskaan minun kanssani ja mä kuitenkin vietän eniten aikaa lapsen kanssa. Mutta joo, voi pitää paikkansa tuo, että mies ei vain kuule/ tajua, että mitä lapsi sanoo.
Miestä ei yksinkertaisesti niin kiinnostanut koko kuivaksi oppiminen ja korvattomuutta meilläkin. Ja ehkä lapsikin enemmän luotti minuun, olisiko se sitten ollut meidän projekti.
siis tuo päiväkuivuus. Vahinkoja saattaa alussa tulla. Mutta meillä on miehellä kyllä korvat jäänyt jonnnekin kun on lasten kanssa. Saavat isommatkin huomautella pissa- ym. hädistä ihan kuuroille korville... valikoiva kuulo.