Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnista en tiedä mutta s...i kaivatun kanssa oli niin hyvää että teetän kaulakorun johon tulee musta timantti. Muistuttaa niistä hetkistä ja saa mut hyvälle, (ja sille😘), tuulelle.
Ehkä tatuointi liittyisi koruun? Korvan taakse pieni musta tatuoitu timantti?
Näyttää kauempaa katottuna ällöttävältä kärpäseltä tai russakalta, tai luteelta luikertelemassa korvan takana. En voi ymmärtää tatskoja jotka on aina tosi rumia ja epäsiistin/ siivottoman/ likaisen näköisiä.
Huomasin taannoin että yksi kouluaikojen ihastus on nykyään täynnä tatuointeja. Aika turn off. No tämä nyt oli ohista mutta tulipahan mieleen.
Sivusta
Kysymys kuului että jos olisi pakko ottaa kaivattuun liittyvä tatuointi niin millaisen ottaisit.
Vierailija kirjoitti:
Olisin mieluusti kaivatun kaveri. Sitten voisi hurmata hänet ;)
Just sen takia ei olla. Liha on heikko. ;)
Ei oo pakko ottaa tatskaa. Oisko seuraavaa aihetta eetteriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnista en tiedä mutta s...i kaivatun kanssa oli niin hyvää että teetän kaulakorun johon tulee musta timantti. Muistuttaa niistä hetkistä ja saa mut hyvälle, (ja sille😘), tuulelle.
Näyttää kauempaa katottuna ällöttävältä kärpäseltä tai russakalta, tai luteelta luikertelemassa korvan takana. En voi ymmärtää tatskoja jotka on aina tosi rumia ja epäsiistin/ siivottoman/ likaisen näköisiä.
Huomasin taannoin että yksi kouluaikojen ihastus on nykyään täynnä tatuointeja. Aika turn off. No tämä nyt oli ohista mutta tulipahan mieleen.
Sivusta
Kysymys kuului että jos olisi pakko ottaa kaivattuun liittyvä tatuointi niin millaisen ottaisit.
Niinhän se kuului ja vastasin siihen että jos aseella uhattaisiin, niin ottaisin kaivatun kuvan vaikka en halua tatuointeja 🙂
Miksi olen edelleen yksin kellarissa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oot tehny semmosia valintoja tai sitten sut on viety sinne aseella uhaten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väärää siinä olisi? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väärää siinä olisi? ;)
Pelkkää väärää. Sitä paitsi ei varmaan ees tunneta. Aika lähteä nauttimaan auringosta ja unohtaa palstan pölyt.
Vierailija kirjoitti:
Langan aihe on otsikossa 🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Mieluummin luopuisin kaivatusta kuin sottaisin itseni törkypesän näköiseksi.
Nyt ymmärrän miltä odottaminen tuntuu. Lupasit mutta mitään ei kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Langan aihe on otsikossa 🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦
Ootko muuten koskaan miettinyt, että voisitko mennä vaihteeksi vaikka käymään ulkona kauniina päivänä, sen ikuisen vauva-palstalla jankkaamisen sijaan, toisten ihmisten sellaisia keskusteluja koskien jotka ei ole sulle etkä siksi niitä ymmärrä? Sun elämä vaikuttaa aika tunkkaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katkeroitunut ghostaamisesta.
Peiliin katsomisen paikka sulla. Siihen on aina joku syy.
Ei todellakaan ole, vaikka olet joka kerta siitä täällä vääntämässä, sori :D
Olen tullut ghostatuksi kun tein aloitteen. En sanonut mitään väärää tai muutenkaan käyttäytynyt tökerösti. Joillain nyt vaan on se mentaliteetti, että sivuutetaan joku asia, niin ei tarvitse "liata käsiä". Vähän sama kuin joidenkin on aivan mahdoton sanoa suoraan, ettei esim. joku meno kiinnosta tai onnistu, joten se on sitten sitä myötäilyä ja kiertelyä viimeiseen asti kun ei vaan voi sanoa "ei tällä kertaa". Selitellään itselleen milloin milläkin "toisen paremman ajatteluna" tai säästämisenä, kun pienempi paha todellisuudessa olisi se yksinkertainen "ei".
eri
Koita tajuta se, että jos toista ei kiinnosta niin sitä ei kiinnosta.
Niin? :D En siis todellakaan kaipaa tuota naispaskakasaa täällä.
Jankutat silti hänestä kaipausketjussa 🤣 Jankutitko samalla tavalla viesteissäsi? En ihmettele hänen ratkaisuaan, rasittavalta vaikutat.
Vastailen vain, kun ihmiset toistuvasti nostavat viestiäni esittäen vääriä olettamia tilanteesta. Ja ei, lähestyminen ei tapahtunut viestillä, sori siitäkin.
Edelleen väärä ketju sun aiheelle ja jankutukselle. Onneksi pääsi sinusta.
Kuten sanoin, vastaan niin kauan kun te idiootit esitätte olkiukkojanne. Sinä jatkat viestini nostamista kun olet se, jonka on pakko saada viimeinen sana. Luulet että satutat minua, olet täysin merkityksetön paska jonka mielipiteillä ei ole mitään arvoa. :)
Tosi kumma juttu että joku tollasen himojankkaajan ghostas.
Terkut sun ghostaajalle ja tsemppiä hänelle myös.
Todistat vain koko ajan sanomani oikeaksi, että sinun on narsiminpuuskissasi pakko saada viimeinen sana ja vieläkin yrität epätoivoisesti loukata :;D Sinulla ja sanomisillasi ei tosiaan ole niin mitään merkitystä minulle, mutta vastaan niin kauan kun jatkat viestini nostamista. Niin makaa kuin petaa, jos et nosta viestiäni, en enää kommentoi asiaa.
Oot nähtävästi sellainen katkera luonne joka ei pysty antaa asioiden olla. Jos sut ghostattiin niin unohda koko juttu ja mene eteenpäin kuin Juti!!! Miksi jankkaat sitä vihaisena täällä??? Elämässä on moni muukin meistä joutunut pettymään.
Loppuiko lukutaito tuohon "vastaan niin kauan kun jatkat viestini nostamista" kohtaan? Kumma miten tässä ketjussa aina jos joku sanoo vastaan tai puolustaa itseään, se on jonkun mielestä jankkausta tai riitelyä, mutta eivät näe mitään väärää niissä toisen osapuolen viesteissä, joiden takia se jankkaus ja riitely ylipäätään alkoi. Varmaan sama, jonka mielestä ohiksessa ei ole mitään väärää, vaan siitä huomauttamisessa on.
Jankjank
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän miltä odottaminen tuntuu. Lupasit mutta mitään ei kuulu.
Eikö täälläkin ole toitotettu lupausten olevan tehty vain rikkomista varten?
Vierailija kirjoitti:
Koska et päästä minua sisään ikkunasta. 🌞
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, millaisen tatuoinnin haluaisit keholleni muistuttamaan sinusta?
Noita-akan kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kivempaa olla selkeästi ystäviä kuin tässä tilanteessa missä nyt olemme.
Jos mä piniä saan, niin mä lähden mukaan! Jos ryppyä saan, mua ei estä kukaan!
Omaa piniä ja salasanaa ei saa kertoa kellekkään.
Seesam aukene!
Kaivattu tunkeutumassa mun laitteille mustasukkaisuus kiihkossa 😍 sivusta
En. Jos et muuten muista, paa unohtaen.