Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2876)
puhtoisena huomenna katsomaan sua? jumppaakin voi aina lyhentää. Sitähän se on. ..nn.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Luet rivien välistä niin huomaat sen. Kaikki on sua. Oot nokkela ja ymmärrät. Haluan vaan sut viereen ihmetteleen maailmaa. Haliin ja syliin.
Onks tää kesärakkaudelle? sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että voisin olla enemmän oma itseni siellä.
Mikset voi olla täysin oma itsesi siellä?
No ku mulla on se tietty rooli.
Sulla taitaa täälläkin olla tietty rooli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi rivien välistä
Tätä mäkin jäin miettimään..
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Luet rivien välistä niin huomaat sen. Kaikki on sua. Oot nokkela ja ymmärrät. Haluan vaan sut viereen ihmetteleen maailmaa. Haliin ja syliin.
Olen nokkela muissa asioissa, mutta suhdeasioissa täysin sokea, koska menneisyydessä on traumaattisia kokemuksia, joiden takia olen äärimmäisen skeptinen enkä kykene uskomaan yhdenkään naisen voivan olla kiinnostunut.
Ahistaa ja se on sun äkäilyn syytä. Oon herkkä 🤨
old friend jos se saa tietää ketä mä deittaan... 😂
Vierailija kirjoitti:
Kiitos samoin. Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nokkela muissa asioissa, mutta suhdeasioissa täysin sokea, koska menneisyydessä on traumaattisia kokemuksia, joiden takia olen äärimmäisen skeptinen enkä kykene uskomaan yhdenkään naisen voivan olla kiinnostunut.
Sivusta mutta naiset harvoin alkaa jahtaamaan
Vierailija kirjoitti:
😞
Tällä viikolla, yhdistävä talo. Kohtasimme ulko-ovella. Tulit ulos ja minä sisään. Siinä muutaman sekunnin aikana teki mieli kaapata Sinut syliin. Olisit yllättynyt(järkyttynyt). Olla vain siinä ja rutistaa. Naiselle.
Keskustelu tyrehtyi. Tyrmistyitkö?
Mitä voi tehdä, jos kokee niin voimakkaita tunteita, että ne sumentavat harkintakykyä?
Jos haluaa tietää, tuleeko tunne kestämään ja onko se tärkeä päätöksen kannalta, kannattaa odottaa: tunti, päivä tai pidempään. Tunteesta kannattaa myös puhua tai kirjoittaa, jotta siihen saa etäisyyttä. Meillä on paljon enemmän vaikutusvaltaa tunteisiimme kuin monet uskovatkaan.
Psykologi Jennifer Lerner HS:ssa
Vierailija kirjoitti:
old friend jos se saa tietää ketä mä deittaan... 😂
Ei kai tuolla väliä ole, jos olet sinkku.
En yleensä kadu asioita, mutta sitä kadun että vastasin niin kuin vastasin. Koolle.
Kaipaus on hiljentynyt. Ei sinänsä yllätys.
Omia ajatuksia ja tunteita pystyy ohjaamaan. Muutos on mahdollinen.
a haunted house sinister scenes 😁