Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (3558)
Vierailija kirjoitti:
Voisitko joskus vastata?
Mihin numeroon laitoit? Kaksi viimeistä numeroa?
Meidän välillä tapahtuu niin erikoisia ja kokonaisvaltaisia asioita, etten kyllä olisi uskonut, jos joku sellaisista olisi joskus aiemmin puhunut mulle. Siksi tää on aika yksinäistä, miettiä niitä omassa päässään, kun ei viitsi puhua ihmisille, jotka ei ole itse kokenut vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän välillä tapahtuu niin erikoisia ja kokonaisvaltaisia asioita, etten kyllä olisi uskonut, jos joku sellaisista olisi joskus aiemmin puhunut mulle. Siksi tää on aika yksinäistä, miettiä niitä omassa päässään, kun ei viitsi puhua ihmisille, jotka ei ole itse kokenut vastaavaa.
Puhu kanssani niistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuttu, mutta tuntematon,
Vahva ja silti voimaton
Valoisa ja surusilmä, kai sinäkin etsit jotain
Pientä rakkautta vain
Mulla olisi antaa vain vähän
Jäisitkö silti hetkeksi tähän
Mitä on pieni rakkaus?
Sitä kun ei uskalla enää toivoa enemmän
Toivo ei minusta vaadi uskallusta, koska toivo on itsenäinen. Ja toisaalta se tarvitsee aktiivista ylläpitämistä. Uskallusta vaatii se, että menee toivottua kohti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä voit puhua ilman tunnisteita. Vertaistukea on.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole kertonut kenellekään?
Toivo vaatii joskus paljonkin uskallusta
Vierailija kirjoitti:
Millaisia?
Vierailija kirjoitti:
Oletko sisaruksista vanhin?
En, vaikka välillä tuntuu siltä
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mua ei näy ketjussa, niin käyn läpi Pariisin hotelleja.😌
Mies?
naiselta
Vierailija kirjoitti:
Keskimmäinen 😁
Vierailija kirjoitti:
Voisitko joskus vastata?
Muistaakseni en ole ikinä jättänyt vastaamatta kenellekään joka kysyy asiallisesti. Minulle on jätetty vastaamatta.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Mikset uskalla toivoa enempää?
Vierailija kirjoitti:
Haluan seksiä!😔
🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset uskalla toivoa enempää?
Miksi se häiritsee sinua? Anna ihmisten toivoa rauhassa