Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (3024)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sun lapiomaiset kädet käsiini 😘
Kenen?
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla moni menee vaino psykoosiin ,🙄
Niinpä. Uhri on aina hullu, ellei ole Sanna Marin.
Ettekö ymmärrä eroa stalkkauksen ja normaalin ihastumisen välillä?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Pari senttiä pituudessa, leukaluussa ja hartioiden leveydessä.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa salaisista ihailijoista tuli stalkkereita? Salainen ihailija kuulostaa paljon romanttisemmalta.
Eikä sen ihailun pitäisi olla edes vainoamista, jos vain kaukaa katselee tai sattumalta osuu samaan paikkaa yhtä aikaa. Jos on kovasti ihastunut, olis tietysti kiva tietää edes kohteen nimi eikä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se ero on, jos ihastunut pyörii ympäri kaupunkia ihastuksensa perässä mutta ei ota tähän kontaktia, koska ei halua paljastua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Pari senttiä pituudessa, leukaluussa ja hartioiden leveydessä.
Ok, ja kumpi on ihastus?
Vierailija kirjoitti:
Hitsi mikä vainoaja mä oon ollu nuorena nykymittapuun mukaan. Siinä stalkattiin poikaa kotitalon luona ja käytiin jopa ovenkin takana. Nimetön rakkauskirje jne. Kaiken huippuhan oli kun tuo poika tuli vastaan uudenvuodenjuhlissa kadulla ja pysähtyi eteeni tuijottamaan. Minä pakenin. Pitäisköhän googlata minne maailma on hänet vienyt.
Lapset ovat lapsia, eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi mikä vainoaja mä oon ollu nuorena nykymittapuun mukaan. Siinä stalkattiin poikaa kotitalon luona ja käytiin jopa ovenkin takana. Nimetön rakkauskirje jne. Kaiken huippuhan oli kun tuo poika tuli vastaan uudenvuodenjuhlissa kadulla ja pysähtyi eteeni tuijottamaan. Minä pakenin. Pitäisköhän googlata minne maailma on hänet vienyt.
Lapset ovat lapsia, eri asia.
Teini-ikäinen olin joo. Olen kyllä ajatellut miten järjetöntä oli ja jälkikäteen nolottavaa. Suunnilleen 35v aikaa tostakin.
Emilian ottaisin tyynykseni. Tai tänään tarvisin sinut olkapääkseni, kun kaikki tuntuu raskaalta.🤗
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla moni menee vaino psykoosiin ,🙄
Siltä joskus tuntuu. Ns. kaipaavan pitäis vaikka kadota paikkakunnalta tms. Eikä sitten ihme, kun pysyykin kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulle tuli?
Pesäpallo
kyllä kai rakastumisessakin voi tulla vaikeitakin hetkiä. ei kaikki yritä silloin piilotella sitä. Kuten monesta huomaa.
alaspäin mäkeä vastaan voi aina tulla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulle tuli?
Se joka kerran keksitään sitä aina epäillään. Jospa en olekaan minä?
Tämä. Kyseenalaistakaa aina. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
alaspäin mäkeä vastaan voi aina tulla. :)
Ei enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montaa olen kaivannut, harvaa rakastanut, valovuosia vaeltanut, yhtä etsinyt. Kotini olen kadottanut, uskoani kyseenalaistanut, matkallani eksynyt. Kun en enää tiennyt minne mennä, unohtaneena, mistä tulin, löysin itseni eksyksistä, ilman suuntaa ja määränpäätä. Epätäsmällisyyden periaatteella olen viimein itseni löytänyt tietämättä, minne olin menossa. Mutta sinusta sain kiintopisteen, jonkin joka kiinnittäisi minut elämään. Valaistuneena säteilystäsi nyt vasta näen varjoni muodon. Jos viimein loistaa saan, olen kuin kuu, joka saa valonsa auringolta, sinulta, sinusta, ja samalla ymmärrän voiman, joka määrää kiertoratani. Sinun vetovoimasi, jota en pääse pakoon, olipa vauhtini kovakin kuinka. Sinusta tuli keskipiste, valo, selitys. Löysin tähteni.
Kivaa tekoälyllä kirjoitettua proosaa, tunnistaa tietyistä sananvalinnoista ja kielimallinkin pystyy päättelemään.
Sinä nyt et näytä ymmärtävän mistään mitään, harhainen houkka.
Kauniisti kirjoitettu ja paljon yhteensovitettuja lainauksia kirjoista, runoista, lauluista.
Ajattelen, että ehkä tärkeää ei ole mistä sanat tulevat, vaan miten niistä tulee kokonaisuus, jonka kaltaista ei ole toista kun sanat tulevat sydämestä.
Mulle AI lätinät ei kyllä merkkaa mitään. Otan mieluummin vaikka muutaman sanan jonkun ihmisen kömpelösti kirjoittamana ja itse keksimänä, kuin sanankaan koneälyn sielutonta, mukakaunista soopaa. Sivu
Haluaisin sun lapiomaiset kädet käsiini 😘