Tiesitkö, että ' halpis' Anytime on Lumenen? Ja että Lumene on Noiron?
Eli siis Noiro valmistaa Lumenen tuoteet ja samassa osoitteessa tehdään myös nuorison halpismeikit Anytimet. Aloin vertailla Lumenen puuterin tuoteselostetta ja Anytimen puuterin tuoteselostetta ja ovat lähes poikkeuksetta samat!
Näin meitä siis huijataan ostamaan Lumenea, joka maksaa puolet enemmän mutta onkin siis lähes sama tuote kuin Anytime. Markkina-arvo van ihan eri!
Kommentit (14)
ripsarii sopii mun herkille silmille kun käytän aina piilareita, ja maksaa reilusti alle 5e, semmonen tohtii vaihtaakki 1-2kk välein ku ei oo kallis, vaik tuotetta oiski viä jäljellä.
Ja olenkin lötänyt Anytimen luomiväreistä itslleni sopivat värit aika edullisesti. Ripsivärikin on toimivaa.
En tiennyt, käytän Lumenen meikkipuuteria...hmm...löytyisköhän Anytimeltä vastaavaa hyvää ja halvempaa...
Käytin Anytimeä nuorena, oli minusta ihan pätevä sarja.
onkohan joku alivaltiosihteeri ollut markkinointitiimissä kun pitänyt meikkilinjastolle keksiä nimi :)
Laatu varmaan Anytime tuotteissa aika vastaava Lumenen kanssa, on vain muotoutunut käsite halppis-nuoriso meikeistä, niin eihän niitä enää aikuisena ilkeä ostaa...
Itse olen pitänyt anytimeä aina ihan " paskana" mutta nyt kyllä lähti lumenenkin arvostus laskuun!!
Huulipunakin hyvä ja Anytimen huulipunaa voin minäkin käyttää, kun kaikki muut merkit aiheuttaa sen, että kurkussa alkaa tuntumaan pientä ärsytystä.
Naurattaa kyllä jotkut, jotka ei muka voi käyttää halpoja meikkejä, vaan ostavat yli 20 euron meikkejä kosmetiikkaliikkeistä.
Vierailija:
Naurattaa kyllä jotkut, jotka ei muka voi käyttää halpoja meikkejä, vaan ostavat yli 20 euron meikkejä kosmetiikkaliikkeistä.
Kun ei voi niin ei voi. Se että sä satut olemaan allerginen juuri sille aineiosalle, mitä on josisain kalliimmissa mutta ei anytimessa ei tarkoita, etteikö joku muu ole allerginen jolleki muulle ainesosalle. Itse olen allerginen aika monillekin hajusteille ja säilönta-aineille, joten voin käyttää tasan kahta meikkimerkkiä, enkä niiltäkään kaikkia tuotteita. Ne merkit on Clinigue ja kanebo (ja shiseidon puuteri, mutta se on niin huonoa etten käytä vaikka voisinkin). Ja kyllä, halpamerkit on testattu silloin allergian alkuvaiheessa, niiden takia minä sen allergian huomasinkin. Nykyään reaktio on sen verran raju, ettei tee mieli edes kokeilla uusia merkkejä.
Olen varmaan sitten niitä tolloja, jotka satsaavat mieluummin laatuun ja ovat siitä valmiita maksamaan. Kumpikaan sarja ei vain tätytä minun laatuvaatimuksiani, ja käytänkin pääsääntöisesti Lancomea.
käytä nykyään kumpaakaan, vaan käytän Ella Bache sarjaa.
ai muka?
Vierailija:
Kun ei voi niin ei voi. Se että sä satut olemaan allerginen juuri sille aineiosalle, mitä on josisain kalliimmissa mutta ei anytimessa ei tarkoita, etteikö joku muu ole allerginen jolleki muulle ainesosalle. Itse olen allerginen aika monillekin hajusteille ja säilönta-aineille, joten voin käyttää tasan kahta meikkimerkkiä, enkä niiltäkään kaikkia tuotteita. Ne merkit on Clinigue ja kanebo (ja shiseidon puuteri, mutta se on niin huonoa etten käytä vaikka voisinkin). Ja kyllä, halpamerkit on testattu silloin allergian alkuvaiheessa, niiden takia minä sen allergian huomasinkin. Nykyään reaktio on sen verran raju, ettei tee mieli edes kokeilla uusia merkkejä.
Mutta jotkut kun ovat niin merkin perään. Ihan niin kuin sekin, että auto pitää olla tietynmerkkinen, vaatteet ym.
Itse pidän tuollaista pinnallisena ja vain muille yritetään näyttää, että ollaan jotenkin hienoa ja erityistä sakkia.
Onko Lumene/Anytime saanut jotain huonoa julkisuutta vai mikä juttu tämä on?
Mä käytän Anytimea ja Lumeneakin joskus, koska ne ovat sopivan hintaisia ja toimivat minun ihollani. Ostaisin mielelläni kalliimpia (ja laadukkaampia?) meikkejä, mutta en voi tämänhetkisen rahatilanteen vuoksi. Eikö Lumenea/Anytimea saisi käyttää?
ja Anytimea käyttää jos haluaa, minulle on ihan sama onko halpaa tai kallista kosmetiikkaa. Itse ole käyttänyt nuorempana paljon Yves Rocheria mutta sain siitä ihooni näppylöitä ja tuotteiden voimakas tuoksu ei sopinut minulle. Sittemmin on tullut kokeiltua Lumenet, Cliniquet, Garnierit, Louis Widmerit ym. mutta näyttää että Ella Bache on tällä hetkellä se josta ei ole tullut valittamista. T. 14
enkä käytä kumpaakaan kun saan niistä ihottumaa.
Kynsilakat on kyllä ihan hyviä molemmilla.