Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! Upea Tommy Fränti televisiossa

Vierailija
10.09.2026 |

Hän on niin komea ja fiksu. T.valis 

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotko sitten kaikille muillekin, jotka ovat hakeneet kymmeniä tai jopa satoja työpaikkoja, että; Ihan oma vikasi, kun et niitä saa! Olet vain ja ainoastaan tyhmä. Sanotko?

En. Sanoin vain itsestäni,  että minä olen tyhmä.ap

Vierailija
62/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sinun miehesi serkkukin upea ihminen, kun on joku älykkö, mikä se oli? 

Älykkö hän ainakin on.ap

Millä perusteella? Ja jos itse olet niin tyhmä, kuin väität, niin miten ihmeessä edes tunnistat älykön? Jokin ei nyt ihan taas täsmää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sinun miehesi serkkukin upea ihminen, kun on joku älykkö, mikä se oli? 

Älykkö hän ainakin on.ap

Millä perusteella? Ja jos itse olet niin tyhmä, kuin väität, niin miten ihmeessä edes tunnistat älykön? Jokin ei nyt ihan taas täsmää. 

Hän on väitellyt tohtoriksi.ap

Vierailija
64/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee vain valmiiksi kirjoitetut uutiset. Ulkonäkö on aina lahjaksi saatu. Mitä ihmeellistä siis?

Vierailija
65/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukee vain valmiiksi kirjoitetut uutiset. Ulkonäkö on aina lahjaksi saatu. Mitä ihmeellistä siis?

Ottamatta kantaa Fräntiin, niin kyllähän ulkonäkö on paljon myös itsestä kiinni. Paino, vaatteet, tyyli, meikki. Mieti nyt vaikka näyttelijöitä, roolista riippuen moni on välillä kaunis, välillä ruma.

Vierailija
66/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotko sitten kaikille muillekin, jotka ovat hakeneet kymmeniä tai jopa satoja työpaikkoja, että; Ihan oma vikasi, kun et niitä saa! Olet vain ja ainoastaan tyhmä. Sanotko?

En. Sanoin vain itsestäni,  että minä olen tyhmä.ap

Justhan sä tuossa alussa kerrot, kuinka arvostat sitä että on onnistunut saamaan työpaikan. Eli oletettavasti arvostat muitakin samalla perusteella ja on vain ja ainoastaan oma vika, noin yleisesti ettei jotain työtä saa. Tällainen ajattelu on tosiaan tyhmyyden merkki ja ihan kaikilla, samalla tavalla ajattelivilla. 

Vierailija
67/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ollut siellä viidakossa vankina? Ja nyt televisiossa töissä. Hienoa. 

Se vanki oli Seppo Fränti (vaikka sen varmasti tiesitkin).

Vierailija
68/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhmä, mutta väität pärjääväsi lukuaineissa. Olisikohan nyt kuitenkin kyse siitä, että haet huomiota? 

Vierailija
69/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämäkin aloitus ja keskustelu kääntyi sitten itse Valikseen. Kuten ihan kaikki lopulta. Huomionkerjäyksen mestari!

Vierailija
70/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tyhmä, mutta väität pärjääväsi lukuaineissa. Olisikohan nyt kuitenkin kyse siitä, että haet huomiota? 

Mitä se auttaa että pärjään lukuaineissa? En pärjää lyhyessä matikassa, edes tuetusti enkä missään aineessa, jossa on numeroita tai tietotekniikkaa. Kyllä olen tyhmä.ap

Vierailija
71/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se auttaa että pärjään lukuaineissa? En pärjää lyhyessä matikassa, edes tuetusti enkä missään aineessa, jossa on numeroita tai tietotekniikkaa. Kyllä olen tyhmä.ap

No mikäs siinä sitten, senkus olet.

Vierailija
72/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi on ydinperhe! Ja palju sekä piha, joista muut ovat kateellisia. 

Vierailija
73/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pikkasen sulla on henkilögalleria sekaisin. 😅 Se viidakon vanki istuu nykyään eduskunnassa.

Vierailija
74/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pikkasen sulla on henkilögalleria sekaisin. 😅 Se viidakon vanki istuu nykyään eduskunnassa.

Ja ap eli Ammattivalittaja istuu omalla pihalla, omassa paljussa! Saavutus sekin.

Vierailija
75/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ap eli Ammattivalittaja istuu omalla pihalla, omassa paljussa! Saavutus sekin.

On se mun kaltaiselle ihmiselle.ap

Vierailija
76/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraatko ja ihailetko myös Maajussille morsian- sarjaa? Aika ihailtavahaan sekin on, että on perinyt ihan oman maatilan. Ja vähintään yhtä komeita miehiä siinäkin on (*Lue; Yhtä harmaan tylsiä, kuin tämä uutistenlukija).

Vierailija
77/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tämäkin aloitus ja keskustelu kääntyi sitten itse Valikseen. Kuten ihan kaikki lopulta. Huomionkerjäyksen mestari!

Kyselijätkin käänsi puheet häneen.

Vierailija
78/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kyllä todella outo käsitys pärjäämisestä ja saavutuksista. Eihän nuokaan ole mitenkään mitään "saavutuksia". Saati, kun ne ovat sun miehesi. 

Vierailija
79/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselijätkin käänsi puheet häneen.

Tuo on Valiksen tarkoituskin. Oli kyseessä ihan mikä tahansa asia. 

Vierailija
80/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kyllä todella outo käsitys pärjäämisestä ja saavutuksista. Eihän nuokaan ole mitenkään mitään "saavutuksia". Saati, kun ne ovat sun miehesi. 

Ei ne tietysti terveelle ja koulutetulle ihmiselle ole. Mutta mun kaltaiselle on. Minähän voisin asua jossain pikku vuokrayksiössä tai tuetusti tms.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi