Huomenta! Upea Tommy Fränti televisiossa
Kommentit (92)
Mitä on saavuttanut? Eikö jokainen osaa lukea teleprompterista peräkkäin kirjoitettuja sanoja?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ollut siellä viidakossa vankina? Ja nyt televisiossa töissä. Hienoa.
Se oli Seppo Fränti. Tommy joutunut hommaamaan silmälasit, ei tule vanhuus yksin. Sanna Savikko tullut takaisin perhevapailta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on saavuttanut? Eikö jokainen osaa lukea teleprompterista peräkkäin kirjoitettuja sanoja?
Selkeäsanainen. Ja arvostan sitä, että kun ihminen on hakenut töitä, niin on työhaastettulussa aikoinaan tärpännyt.ap
Uudet silmälasit eivät sovi hänelle mielestäni, no ehkä niihin tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeäsanainen. Ja arvostan sitä, että kun ihminen on hakenut töitä, niin on työhaastettulussa aikoinaan tärpännyt.ap
Sekö on ihmisen omaa ansiota, jos missä tahansa asiassa onnistaa? Hemmetti nyt taas!!
Ei ole. Fiksu ihminen ei ole vähän väliä esillä suhdeasioistaan. Kasvaisi aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö on ihmisen omaa ansiota, jos missä tahansa asiassa onnistaa? Hemmetti nyt taas!!
Jotainhan siinä on ihminen oikein tehnyt. Itse en ole ikinä saanut työpaikkaa, vaikka olen ravannut kuinka monessa työhaastattelussa.ap
Ja on vielä leski, kuten sinäkin olit. Ja uusi suhde, kuten sinullakin. Taitaakin olla se syy, miksi tyyppiä ihailet. Tylsillä on tylsien jutut.
Vierailija kirjoitti:
Ja on vielä leski, kuten sinäkin olit. Ja uusi suhde, kuten sinullakin. Taitaakin olla se syy, miksi tyyppiä ihailet. Tylsillä on tylsien jutut.
Aika moni muukin on leski tai ollut leski.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotainhan siinä on ihminen oikein tehnyt. Itse en ole ikinä saanut työpaikkaa, vaikka olen ravannut kuinka monessa työhaastattelussa.ap
Juu, kaikki on AINA vaan itsestä kiinni. Mikset sinäkin sitten vain tehnyt kaikkea oikein? Sehän on "täysin" oma vikasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä sitten, onko sekin jokin saavutus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kaikki on AINA vaan itsestä kiinni. Mikset sinäkin sitten vain tehnyt kaikkea oikein? Sehän on "täysin" oma vikasi.
Minä olen tyhmä. En ole saanut ensinnäkään opiskeltua mitään tutkintoa eli ei ole mitään papereita mistään. En ole myös osannut työhaastattelussa esiintyä niin, että olisin saanut töitä. Joten kyllä on mun oma vikani.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä sitten, onko sekin jokin saavutus?
Ei tietenkään ole.ap
Jahas. Kyllähän se tämäkin asia taas kääntyi niin, että huomio kääntyikin itse Ammattivalittajaan. Senhän hän osaa!!
En tiedä miä siinä on, mutta yksi niitä harvoja, joita en pysty katsomaan tai kuuntelemaan. Ei edes suoranaisesti liity parisuhdehömppähaastatteluihin, on vaan jotenkin epämiellyttävä persoona.
Tämähän siis on se mies joka joutui miesystävänsä kanssa panttivangiksi sinne Jolon saarelle vai mikä se nyt oli
Eikös se ollut siellä viidakossa vankina? Ja nyt televisiossa töissä. Hienoa.