Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! Upea Tommy Fränti televisiossa

Vierailija
10.09.2026 |

Hän on niin komea ja fiksu. T.valis 

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollut siellä viidakossa vankina? Ja nyt televisiossa töissä. Hienoa. 

Vierailija
2/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on saavuttanut? Eikö jokainen osaa lukea teleprompterista peräkkäin kirjoitettuja sanoja? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ollut siellä viidakossa vankina? Ja nyt televisiossa töissä. Hienoa. 

Se oli Seppo Fränti. Tommy joutunut hommaamaan silmälasit, ei tule vanhuus yksin. Sanna Savikko tullut takaisin perhevapailta.

Vierailija
4/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on saavuttanut? Eikö jokainen osaa lukea teleprompterista peräkkäin kirjoitettuja sanoja? 

Selkeäsanainen. Ja arvostan sitä, että kun ihminen on hakenut töitä, niin on työhaastettulussa aikoinaan tärpännyt.ap

Vierailija
5/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet silmälasit eivät sovi hänelle mielestäni, no ehkä niihin tottuu.

Vierailija
6/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeäsanainen. Ja arvostan sitä, että kun ihminen on hakenut töitä, niin on työhaastettulussa aikoinaan tärpännyt.ap

Sekö on ihmisen omaa ansiota, jos missä tahansa asiassa onnistaa? Hemmetti nyt taas!!

Vierailija
7/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Fiksu ihminen ei ole vähän väliä esillä suhdeasioistaan. Kasvaisi aikuiseksi.

Vierailija
8/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö on ihmisen omaa ansiota, jos missä tahansa asiassa onnistaa? Hemmetti nyt taas!!

Jotainhan siinä on ihminen oikein tehnyt. Itse en ole ikinä saanut työpaikkaa, vaikka olen ravannut kuinka monessa työhaastattelussa.ap

Vierailija
9/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on vielä leski, kuten sinäkin olit. Ja uusi suhde, kuten sinullakin. Taitaakin olla se syy, miksi tyyppiä ihailet. Tylsillä on tylsien jutut.

Vierailija
10/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja on vielä leski, kuten sinäkin olit. Ja uusi suhde, kuten sinullakin. Taitaakin olla se syy, miksi tyyppiä ihailet. Tylsillä on tylsien jutut.

Aika moni muukin on leski tai ollut leski.ap

Vierailija
11/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotainhan siinä on ihminen oikein tehnyt. Itse en ole ikinä saanut työpaikkaa, vaikka olen ravannut kuinka monessa työhaastattelussa.ap

Juu, kaikki on AINA vaan itsestä kiinni. Mikset sinäkin sitten vain tehnyt kaikkea oikein? Sehän on "täysin" oma vikasi.

Vierailija
12/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sitten, onko sekin jokin saavutus?

Vierailija
13/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse

Vierailija
14/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kaikki on AINA vaan itsestä kiinni. Mikset sinäkin sitten vain tehnyt kaikkea oikein? Sehän on "täysin" oma vikasi.

Minä olen tyhmä. En ole saanut ensinnäkään opiskeltua mitään tutkintoa eli ei ole mitään papereita mistään. En ole myös osannut työhaastattelussa esiintyä niin, että olisin saanut töitä. Joten kyllä on mun oma vikani.ap

Vierailija
15/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valiksen unelmien mies💋💋💋💋😂😂😂😂😂

Vierailija
16/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kyllä hieno.

Vierailija
17/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sitten, onko sekin jokin saavutus?

Ei tietenkään ole.ap

Vierailija
18/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Kyllähän se tämäkin asia taas kääntyi niin, että huomio kääntyikin itse Ammattivalittajaan. Senhän hän osaa!!

Vierailija
19/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miä siinä on, mutta yksi niitä harvoja, joita en pysty katsomaan tai kuuntelemaan. Ei edes suoranaisesti liity parisuhdehömppähaastatteluihin, on vaan jotenkin epämiellyttävä persoona.

Vierailija
20/92 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän siis on se mies joka joutui miesystävänsä kanssa panttivangiksi sinne Jolon saarelle vai mikä se nyt oli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi