Miten sinusta tuli ilkeä ihminen
Onko sinulla niin paha olo itsesi ja tekojesi kanssa. Et osaa tai uskalla kohdata sisintäsi ja vierität tuskasi ja kaiken pahanolosi muiden syyksi.
Keksit aina jonkun selityksen teoillesi, uhriudut.
Itse sinä olet vastuussa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seura tehnyt kaltaiseksi.
Tämähän se. En usko, että esim. puoletkaan vauvapalstan trolleista on erityisen ilkeitä ihmisiä oikeasti, vaan palstan tyyli tarttuu nopeasti ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jekyll/Hyde -ilmiö on tietysti yleistä kaikkialla netissä, missä roiskitaan anonyymisti olemattomalla kirjoituskynnyksellä ilmoille. Itse otan tämän koko palstan lähinnä huumorilla.
Juuri näin, mutta lisään, että ne, jotka täällä oikeasti ovat ilkeitä ja katkeria, eivät koskaan tajua miten heitä vedätetään. Itse trollailen aina hymyssä suin, kun tänne eksyn paremman tekemisen puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa naisten seurassa.
Oletko pohdiskellut pelkoa mistä sinulla se johtuu, tuos naispelkosi.
Minusta ei tullut ilkeää, mutta ehkä hieman katkera ja sellainen etten enää välitä myötäillä vaan sanon suoraan jos joku asia ei sovi. Ilkeyden vältän sillä että olen mahdollisimman vähän toisin ajattelevan kanssa tekemisissä. En kestä yhtään persuilu, rasismia ja yleistä idiotismia sekä henkilökultteja kuten Trumpin palvontaa. Pitäisi jaksaa keskustella kaikkien kanssa, mutta alkaa vain itkettää ja surettaa ihmiskunnan typeryys. Pakkaan mieluummin reppuni ja lähden omaan metsääni.