Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät ole ikinä ollut työttömänä?

Vierailija
09.09.2026 |

Olen aina löytänyt helposti työpaikan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän työttömäthullu psykooseissaan keksi uuden keinon jankuttaa pakkomiellettään kiertoreittiä että sai pysymään paskansa palstalla 

Voi luoja mikä sekopää minun on pakko, minun on pakko ,minun on pakko äänet käskee minun on pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, 

Vierailija
22/31 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nythän työttömäthullu psykooseissaan keksi uuden keinon jankuttaa pakkomiellettään kiertoreittiä että sai pysymään paskansa palstalla 

Voi luoja mikä sekopää minun on pakko, minun on pakko ,minun on pakko äänet käskee minun on pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, pakko , pakko, 

Pikku Pakkonen on kuulemma You Tubessa pakko-oireisten kanava! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kivat sulle typerys. Ei, en ole työtön vaan mulla on vakituinen työpaikka En silti ole tuollainen ylimielinen persesilmä.

Vierailija
24/31 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut työttömänä koskaan. Ylioppilaaksi päästyä menin vuodeksi töihin, sitten hain yliopistoon. Opiskeluaikana tein myös töitä jatkuvasti. Kun valmistuin, menin töihin ja sillä tiellä olen edelleen, jo kohta 30 vuotta.

Vierailija
25/31 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole milloinkaan ollut työtön vaan olen joskus ollut identifioitunut rajoittuneesti työllistyneeksi.

Vierailija
26/31 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kivat sulle typerys. Ei, en ole työtön vaan mulla on vakituinen työpaikka En silti ole tuollainen ylimielinen persesilmä.

Olet vain  murrosikäisen tasolle jäänyt nimittelijä.

Vierailija
27/31 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän paljon +60 ikäisiä, joilla ollut sama duuni koko iän.

Vierailija
28/31 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut enkä edes tiedä ketään joka olisi joskus ollut vaikka laaja suku ja kaveripiiri onkin.

Vierailija
29/31 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän paljon +60 ikäisiä, joilla ollut sama duuni koko iän.

No -60v harvemmin duunia onkaan.

Vierailija
30/31 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 570 t hlö työttömänä ja luku kasvaa.

Vierailija
31/31 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1995 olin muutaman kuukauden työttömänä, tai no, menin harjoitteluun että sain työttömyys rahan. Sen jälkeen en ole päivääkään ollut työtön ja olen ymmärtänyt olla siitä ihan helvetin kiitollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan