Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on addiktio minkä lopetit tai haluaisit lopettaa?

Vierailija
09.09.2026 |

Esim "sipsit" :) tai tupakka tai ihan vain joku pieni asia jonka koit huonoksi itsellesi tai halusit vain lopettaa.

Itse lopetin karkinsyönnin. Ollut vaikea välistä skipata karkki hyllyjä. Vieläkö leivonnaiset saisi lopetettua. Tsemppiä oman addiktiosi lopettamiseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkit. Alkoholista pääsin helposti, mutta sokerikoukussa oon ja lujaa 😕

Vierailija
2/7 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppailu👴🏻💓💃💜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkit. Alkoholista pääsin helposti, mutta sokerikoukussa oon ja lujaa 😕

Ei ole helppoa. Kun laittavat vielä nameja aina kassallekkin tyrkylle. Laittaisivat vaikka omenoita. :D

Vierailija
4/7 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka Nyt 5:s päivä menossa ilman Tähän alkaa jo tottua , poltin kuitenkin yli 40 vuotta 

Vierailija
5/7 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailu.

Vierailija
6/7 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakka Nyt 5:s päivä menossa ilman Tähän alkaa jo tottua , poltin kuitenkin yli 40 vuotta 

Itse poltin 20v ja lopetin ollut nyt 3v ilman. Mennyt vain helpommaksi ensimmäiset pari kk oli vaikeimmat. Vieläkin joskus unta näkee että käy tupakalla. Harvoin tosin.

Vierailija
7/7 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse poltin 20v ja lopetin ollut nyt 3v ilman. Mennyt vain helpommaksi ensimmäiset pari kk oli vaikeimmat. Vieläkin joskus unta näkee että käy tupakalla. Harvoin tosin.

3:s päivä oli pahin Mietin jo hätävara nikotiinipussia joita joskus aiemmin ostanut hätävaraksi Hyi, ei se tekee hikkaa ja ohi menin siitäkin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan