Vieläkö Kyrköösjärves tarkenoo uira?
Ristus ku häjysti vihimoo tuota vettä. Ruokotoon keli tääläpäin.
Kommentit (317)
Päriäättekö te täälä? Jos mää käyn vetämäs välillä savut.
Minkämoonen se on se verpaalinen ihiminen? , ku mää en oikeen päriänny äirinkielen tunniillakaa. Sielä "kansankynttilä" vain toimitti kaikista ariektiiviistä, supsanstiiviistä ja verpiistä. Ristus mää ymmärtäny yhtää mistä se puhuu.
Verpaalinen ihiminen osaa pukia sanat niinku ne on. Se puhuu aina asiaa, eikä lässytä turhia.
Niimmää oon ymmärtäny.
EI RISTUS! NY RIPAJAA RUIKKU PITKIN PULTTUA!
EI TÄS ENÄÄ HYYSIHIN KERKIÄ.
PITÄÄ MENNÄ ITTE PESULLE JA PYYKKIÄKI TULI.
Hei ny.
Heeeeeeiiiii tuolta saapuu Tauno Oo'oo'ooo'oooo! Piirto-Rajalan Tauno oo'oo 🎼🎵🎶
Ristusku moon ny pöhönäs.
Laulattaa
Anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Laulattaa
Anteeksi
Yks Jaska oli kans aika pöhönäs kun orotti vuaruansa parturis, itte olin jo tyän alla. Jotenkin se Jaska siinä sitten kaikes rauahas istuesnansa otti ja putos lavittalta. Parturi meinas jotta pitääsköhän Jaskan tulla toisella kertaa kun ei lavittalla pysy mutta Jaska vaan kiippariootti takaasin ja sanoo jotta ny rupiaa pysymhä. Ja kyllä se rupeski.
Vierailija kirjoitti:
MISTÄ SAIS KUNNON PIIMÄVELLIÄ?
Kaljavelli on kyllä mun miälestäni parempaa ku piimävelli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulattaa
Anteeksi
Yks Jaska oli kans aika pöhönäs kun orotti vuaruansa parturis, itte olin jo tyän alla. Jotenkin se Jaska siinä sitten kaikes rauahas istuesnansa otti ja putos lavittalta. Parturi meinas jotta pitääsköhän Jaskan tulla toisella kertaa kun ei lavittalla pysy mutta Jaska vaan kiippariootti takaasin ja sanoo jotta ny rupiaa pysymhä. Ja kyllä se rupeski.
Jaskan kans vois ottaa joskus ryypyt, niin sunkans kans.
Aiaiaiai'jaska hyvinkö luistaa paska... 🎼🎵🎶
Vierailija kirjoitti:
Minkämoonen se on se verpaalinen ihiminen? , ku mää en oikeen päriänny äirinkielen tunniillakaa. Sielä "kansankynttilä" vain toimitti kaikista ariektiiviistä, supsanstiiviistä ja verpiistä. Ristus mää ymmärtäny yhtää mistä se puhuu.
Mulla oli kans yks sellaanen kansankynttilä opettajana ja justhin nuata samoja se toimitti. En mä ny niistä ollu palio moksiskaan mutta kun se meinas notta pulttua ei saa sanua pultuksi kun muka on ruman oloonen sana. Pitääshän ny joku rääpy olla opettajallakin.
Pöhönäs mää ainaki oon Ristuksen verpaalinen.
Ooooooo soooooooleeeeeeee, ooooooosoooooolemiooooo🎼🎵🎶
Helevetti ku ei muista sanoja...
—ja v*tut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpaakin olen syönyt, ja ainakin ne maistuivat hyvältä.
Toisaalta vois myös sanoa, että hyvältä näyttivät tekijätkin.
Onne vähä harvinaasuuksia kummakki nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on viälä klimppimaito, siinon kolome kovaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulattaa
Anteeksi
Välihin on tullu pirun huonoja lavittoja kans vastahan. Ei niistä ny putua ainakaa selevinpäin, mutta pääsöövät liimooksistansa irti ja hajuaa puon alla.
Hajuaa saatana köykääsen miehenki alla.
Sellaasehen ku istuu oikeen isoo raavas mies, niin meinaa hajota siihen paikkahan.
Perkeles ku pitää sellaasia paskoja liimata tehtahan jäliiltä.
Kyllä ne varmahan pienis firmoos teköö hyviä lavittoja, emmää sitä meinaa, mutta pistää vihaksi välihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on viälä klimppimaito, siinon kolome kovaa!
Klimppisoppaa oon syöny, mutta klimppimaitua?
Oo kuullukkaa eres.
Mitä se on?
Kohta se yltää merehe asti, jos ei tuo sare yhtää hellätä.
Tulis ny kevät, niin pääsis taas kyröölle kuloottamahan.
Vierailija kirjoitti:
Kohta se yltää merehe asti, jos ei tuo sare yhtää hellätä.
Merehen asti se sare aina menöö.
Vierailija kirjoitti:
Meirän koulun rehtori poltti yhtenä syksynä pihasnansa jotakin lehti- tai riskuläjää ja se valakia rupes leviämhän vähä liikaa. Krannin äijä siinä sitten katteli airan viärestä aikansa ja kysääsi: "Onko tämä yksityynen kulo vai saako sivullisekki osallistua?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meirän koulun rehtori poltti yhtenä syksynä pihasnansa jotakin lehti- tai riskuläjää ja se valakia rupes leviämhän vähä liikaa. Krannin äijä siinä sitten katteli airan viärestä aikansa ja kysääsi: "Onko tämä yksityynen kulo vai saako sivullisekki osallistua?"
Pitikö ottaa hosa kätehen, ja ruveta sammuttamahan?
Kylloli ketinen muori, mutta niinnoli kaveriski.