Syrjähyppyraskaus, ja mitä nyt?
Mies sekoillut työpaikan kevätpäivillä ja nyt on tämmösiä uutisia.
Kusipää äijäni pitää sitä itsestäänselvyytenä, että se nainen tekee abortin, koska mies on varattu ja lapsia löytyy jo 2 ennestään meiltä.
Mutta eihän sitä naista voi pakottaa siihen. vaikka asella uhkailtaisiin.
Ymmärrän naista jos haluaa sen lapsen pitää mutta silloin hajoaa meidän perhe.
Pitäiskö mun silti soittaa sille naiselle ja vaatia SITÄ TEKEE ABORTIN.
>Ja eihän se kummiskaan sitä tee vaikka kuinka pyytäisin. tai sitten mun mies pyytäisi.
Onko lopputulos ero ja 2 erolasta ja mies mitä sitten tekeekin, kolmen isänä.
En haluasi erota mutta en sulata sitä jos se nainen tekee sen lapsen.
Mitä hittoa tässä pitäisi nyt tehdä?
Mennä perheneuvolaanko? ja mitä ne siellä asialle edes pystyy tekee?
Kommentit (16)
ei kukaan nainen ole niin idiootti, että ei pidä miehen syrjähyppyä (ilman kumia -> tautiriski) minään, mutta au-lapsi hajoittaisi perheen (miksi muka?).
Asia kuuluu vain tälle naiselle, sekä miehellesi, vaan ei sinulle.
horatsu saa lapsen tai edes harkitsee ukkomiehen kanssa.
jos oisin ap vetäisin sitä ämmää kunnon potkun vatsaan.
Miehen käskisin häipyä ulos ja heti.
ei jo anna aihetta erota? Nimittelet miestäsi nimellä k*****ä, jo tämä nimittely ei anna aihetta olettaa mitään parisuhteeltasi tulevaisuudessa. Miksiköhän tuosta sekoilusta pitäisi abortoida tulossa oleva lapsi? Jos vauvaa odottava ei haluaisi lastaan pitää, ainahan hänet voidaan antaa adoptoitavaksi jo heti synnyttyään. Mutta jos hän haluaa vauvansa synnyttää ja pitää itsellään, ei siitä voi kyllä tuota naista mielestäni syyttää, vaikka hänet onkin alkuunsaatettu tuosta sekoilusta. Kyllä se nainen sekoili yhtä lailla, mutta ei tällainen syntymättömän elämän lopettaminen ole kenellekään äidille asia, että se tuosta noin vaan päätetään tehdä. Kyse on ihmiselämän lopettamisesta, se ei ole vain asia, jolla koko tapahtuman julkitulo yms. saataisiin estettyä, tai tehtäisiin siksi, että sinun ei tarvitsisi osaltasi kestää miehesi mokan seurauksia.
Jos taas et halua erota miehestäsi ja sovitte asian, mies pyytää anteeksi ja annat hänelle anteeksi, silloin ei varsinkaan ole mitään syytä abortoida lasta, vaan ottaa elämä siltä kannalta, että nyt on mokattu ja tämä tästä seurasi, ja antaa tulossa olevan lapsen myös elää. Jos pystyt sopimaan asian miehesi kanssa, pystyt sopimaan sen myös tuon naisen kanssa. Ja näin nimenomaan pitäisi mielestäni tehdä, jos jatkat yhteiseloa miehesi kanssa. Ei se teidänkään elämä tähän pääty, tapahtunutta ei saa peruutettua. Miksi siis pitäisi päättää syntymättömän lapsen elämä miehesi ja sen naisen sekoilun takia. Teidän koko perheen elämä kyllä muuttaa muotoaan tuon lapsen tulon myötä, mutta siltikään se syntymätön lapsi ei ole tämän kaiken syypää, saati vihasi kohde.
Minkälaisen viestin annat miehellesi, kun annat hänen ymmärtää, että suhteenne jatko riippuu vain ja ainoastaan sen toisen naisen valinnasta?
Minä ainakin saan tuosta sen mielikuvan, että sinua saa kyllä pettää, kunhan ei jätä todisteita..
Onko sula mahdottomuus että voisit keskustella SIVISTYNEESTI naisen kanssa, ilman miestäsi? Et puhuisi abortista vaan keskustelisitte tilanteesta ja naisen suunnitelmista, voisit tuoda esiin oman surusi tapahtuneen vuoksi. Mutta jos alat pyytään tekeen abortin niin et saa sympatiaa naiselta yhtään. Kerrot vain kuinka järkyttynyt ja surullinen olet, kerrot että pelkäät lastesi vuoksi jne.
Ja eihän sun ole pakko erota vaikka nainen lapsen saakin, ei todellakaan. Jos voit luottaa siihen että miehesi edelleen rakastaa sua, haluaa jatkaa avioliittoa, katuu tekoaan, eikä enää pettäisi niin voitte onnistua. Suosittelisin silti perheneuvolaa.
Vierailija:
Asia kuuluu vain tälle naiselle, sekä miehellesi, vaan ei sinulle.
Kyllä se kuuluu ap:llekin, kyse on myös hänen elämästään. Kun taas päätös abortista kuuluu ainoastaa tälle toiselle naiselle.
Nih.
se on täysin ap:n miehen ja sen naisen välinen asia, mieshän sen naisen kanssa on rakastellut, eikä ap.
oletpa lapsellinen, pthyi!
tuskin mies lakkaa rakastamasta teidän lapsianne, vaikka rakastaisi myös heidän lastaan!
etkä voi kieltää siltä syntyvältä lapselta oikeutta isään, tekisitkös omille kullannupuillesi niin? tuskin.
Itse ehdottomasti ottaisin.
Ja syrjähyppyä en kutsuisi _rakasteluksi_, eiköhän se rehellistä panemista ole ollut.
eli siitä, että mies on pettänyt häntä, tämän toisen naisen raskauteen.
Tuskin nainen aikoo aborttia hankkia, kun kerran on kertonut raskaudesta. Mutta oikeastaan luulen, että tämä juttu on keksitty, koska mies ei olisi eds kertonut tästä vaimolle.
eli naitu on paljaalla kyrvällä, ja emme tosiaan voi tietää, kuinka ihanasti ovat toisiinsa kietoutuneet ja sylikkäin rakastelleet. tai naineet. tai ihan mitä vaan... mutta siemenet on sisälle syöksetty.
KELLÄÄN ei ole oikeutta kieltää sitä naista synnyttämästä sitä lasta.
toivottavasti saa terveen, kauniin lapsen.
Ja siis oletan, että ap:n mies syrjähyppäsi vain tuon yhden illan, eikä rakkauden tunteita oltu sotkettu tuohon.
Paneminen on sitä, mitä sitten harrastetaan tuntemattomien kanssa, ja se on sitä kuuluisaa " vain seksiä" -mun mielestä :)
Se onko pettämisestä seurannut raskaus vai ei, ei mitenkään muuta asiaa, että miehesi on pettänyt ja se on se asia, joka teidän on selvitettävä nyt. Sinun ja miehesi.
Typerää edes kuvitella, että jotenkin voisit pakottaa tämän naisen tekemään abortin. Voihan olla, ettei hänkään piittaa miehestäsi tuota yhtä syrjähyppyä enempää, mutta lapsesta hän saattaa silti välittää kovastikin. Itse jos olisin hänen asemassaan en tekisi aborttia siksi, että tässä ei ole mielestäni mitään oikeaa syytä siihen. Hankala tilanne kylläkin, mutta ei syy aborttiin.
Miten se nyt enää vaikuttaa vaikka se muija ei aborttia tekiskään? Mä lähtisin käveleen muutenki. Jos ei oo älynny kortsua käyttää, ties mikä hiv ukolta löytyy ja pelkästään että on vieraassa " lammessa soudellu" ...